مرجع پارسی MyBB
چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://community.mybbiran.com/forum-58.html)
+---- انجمن: سایر (https://community.mybbiran.com/forum-60.html)
+---- موضوع: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ (/thread-5300.html)

صفحه‌ها: 1 2


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - khalilonline - ۱۳۹۰/۲/۱۴

سلام.
من از persianstate استفاده میکنم و ازش راضی هستم.
یا حق.



RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴

ما ملت اصلا با سرچ انگار بیگانه ایم Tongue
خوب عزیز همون کلمه که میبینی رو سرچ کن به لینک میرسی
ولی پرشن استت افراد آنلاین رو نشون نمیدهDodgy


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - c_r_fel - ۱۳۹۰/۲/۱۴

تمامی سورس ها گاهی اوقات بهشون فشار میاد.مخصوصا وقتی اجتماع چندین سایت هست و مطالب مرتبط با هر سایت باعث سنگین تر شدن سرور میشه بزرگترین سرور ها هم گاهی اوقات مشکل ایجاد میشود براشون.اما طبیعتا درست خواهد شد.


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴

(۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۷:۰۳:۰۹ عصر)1STAR نوشته است: وب گذر در بعضی مواقع قاطی میکنه ، دیگه نه همیشه خیلی کم
من که راضیم

در رابطه با سرعتم موافقم تاثییر داره ، ولی نه تا اونقدری که بخواد سرعت رو تا حدی پایین بیاره و اذیت کنه وب مستر مجبور شه برش داره

وب گذر بهترین آمارگیره فعلا پس قدرشو بدونیدHeart

توی این 2 روزه یه سورپرایز توپ براتون خواهم داشت


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴

گویا درست شد
حداقل این بود که فهمیدم چه قدر وب مستری سخته بدون وب گذر Tongue
من کلا با سرویس های ایرانی حال نمیکنم والی خدایش وب گذر خیلی خوبه
به قول معروف اینترفیسش خیلی یوزر فرندلی یه
با همینش خیلی حال میکنم
از وقتی که قطع شد ۱۵-۱۶ تارو امتحان کردم ولی هرکدومشون یک مشکل داشت



RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۶

وبگذر فقط اسمش معروف شده آمارش دقیق نیست . خیلی از وبگذر بهترهاش هست . نمونش به نظر من hitstats آمارگیر فوق العاده

http://community.mybbiran.com/thread-5025.html


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۶

histats مسخرست
اگه با چند تا مرورگر سایت رو باز کنی همون تعداد رو تو کاربر های آنلاین نشون میده . ولی وب گذر بر اساس ای پی نشون میده،یعنی اگه با ۱۰ تا مرورگر هم سایت رو باز کنی همون یک نفر رو نشون میده
این که همه چیز در حال حرکته هم خیلی رو مخه Tongue


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - arakueed - ۱۳۹۰/۲/۱۶

بله خب وبگذر درست نشون میده که همه ی یه دانشگاه رو یه نفر حساب میکنه!!TongueTongue
من خودم Histats رو گذاشتم و بسیار راضی هستمBig Grin


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - FANBOOK - ۱۳۹۰/۴/۲۷

من برای سایت قبلیم از وبگذر استفاده میکردم و راضی بودم حالا اگه بخوام همونو برای فروم هم استفاده کنم چه باید کرد؟؟؟باید کد هاشو کجا قرار بدم
لطفا راهتنمایی کنید یا تاپیکش را بدید چون پیدا نکدم


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - Cancer9003 - ۱۳۹۰/۴/۲۷

بارها و بارها در مورد قرار دادن آمارگیر و وبگذر صحبت شده. سرچ کنید