مرجع پارسی MyBB
مشکل در ادیتور - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html)
+--- انجمن: مشکلات عمومی (https://community.mybbiran.com/forum-175.html)
+--- موضوع: مشکل در ادیتور (/thread-18452.html)

صفحه‌ها: 1 2 3


RE: مشکل در ادیتور - MISTER - ۱۳۹۴/۷/۱۰

فایل نیس..

قالب ها وپوسته ها....قالب مورد نظر...قالب های گروه بندی نشده


RE: مشکل در ادیتور - autopayamak - ۱۳۹۴/۷/۱۰

بله عرض کردم که پیدا کردم و کدهاشو جایگزین کردم ولی فرقی نکرد


RE: مشکل در ادیتور - saeed_same - ۱۳۹۴/۷/۱۱

قالب codebuttons رو به حالت اول برگردونین


RE: مشکل در ادیتور - autopayamak - ۱۳۹۴/۷/۱۲

هنوز مشکل حل نشده


RE: مشکل در ادیتور - firstboy000 - ۱۳۹۴/۷/۱۳

دسترسی های تست نادرست است یا حذف شده.

لطفا دسترسی هارو تا پایان رفع مشکل حذف نکنید.
کدهای هدر اینکولد رو باید به نسخه 1.8 بیارید.
برای اینکار باید سرچ کنید، تاپیک های انتشار نسخه های 1.8 رو بخونید گفته شده. باید روی گزینه های قالب هدر اینکلود  کلیک کنید و توی منوی ظاهر شده بازگردانی به نسخه... رو بزنید. اگر درست نشد، مجبورا پوسته دیفالت رو از بسته نصبی ، دوباره نصب کنید. سرچ کنید ، توی تاپیک های انتشار هم گفته شده دوباره مطالعه کنید.


RE: مشکل در ادیتور - autopayamak - ۱۳۹۴/۷/۱۶

کسی نیست مشکل رو حل کنه؟


RE: مشکل در ادیتور - firstboy000 - ۱۳۹۴/۷/۱۷

آیا شما خوندید که چی گفتم و عمل کردید؟
نقل‌قول: باید روی گزینه های قالب هدر اینکلود  کلیک کنید و توی منوی ظاهر شده بازگردانی به نسخه... رو بزنید. 



RE: مشکل در ادیتور - autopayamak - ۱۳۹۴/۷/۱۸

بله این کاری که گفتین رو انجام دادم ولی فرقی نکرد


RE: مشکل در ادیتور - autopayamak - ۱۳۹۴/۷/۱۸

قالب دیفالت رو نصب کردم مشکل ادیتور حل شد ولی الان بعضی از پلاگین ها کار نمی کنن مثل پلاگین سپاس، هشدار مهمان،نوار اعلانات و ..


RE: مشکل در ادیتور - HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۷/۱۸

پلاگین ها عمل میکنند شما باید متغییر های آنها را در قالب جایگذاری کنین تایپیک های مربوط به پلاگین ها را بررسی کنید