مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: عدم نمایش صحیح حروف فارسی در My Shout Box
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سلام
من امروز پلاگین چت رومی رو که در این تاپیک گذاشته شده بود ، نصب کردم . تمام کار ها رو هم دقیق انجام دادم . اما حالا که پلاگین رو نصب کردم متاسفانه حروف فارسی در چت به صورت ؟؟؟ نمایش داده می شوند

ممنون میشم کمکم کنید
ممنون ولی علی جان اگر نتونستم اون تاپیک رو پیدا کنم تقصیر من نبود . من دنبال کلمه چت روم گشتم دیدم چنین مشکلی نبود ایجادش کردم . به هر حال ببخشید اگر تاپیکی قبلا وجود داشت ، دوباره ایجادش کردم


ولی متاسفانه مشکل من ل نشد

1 - همه فایل ها رو تبدیل به UTF-8 کردم
2 - فقط محتویات داخل پوشه آپلود رو آپلود کردم ولی :

دو فایل PSPShoutbox و Shout Box رو آپلود نکردم چون در پوشه ای نبود که آدرسش مشخص باشه . مشکل از آپلود نکردن این دو فایلیه که گفتم ؟
درود
فقط محتویان پوشه آپلود.
باید مشکل شما حل می شد.
لینک انجمن خود را هم که با وجود دادن پیام خصوصی و اطلاعیه در انجمن ها قرار نداده اید.
سپاس گزارم
علی جان من به محض این که در انجمن عضو شدم لینک انجمن رو قرار دادم ولی موقع ذخیره کردن ، چون تاریخ تولد رو تنظیم نکرده بودم اخطار داد . وقتی هم تاریخ تولد رو درست کردم متاسفانه به جای 1992 دستم به یک دکمه دیگه خورد و شد 19926 برای همین وقتی که من ذخیره رو زدم ، ذخیره نشد ولی من فکر کردم که ذخیره شده برای همین لینک انجمن سیو نشده بود . به هر حال از شما عذرخواهی می کنم


من هم محتویات پوشه آپلود رو گفتم ولی محتویات این پوشه شامل دو پوشه به نام Inc و JScript و همچنین دو فایل به نام pspshoutbox و shoutbox هستش .
من محتویات دو پوشه رو در جای مخصوص آپلود کردم . اما دو فایل pspshoutbox و shoutbox رو به دلیل این که در هیچ پوشه ای قرار نداشتند نمیدونستم در چه جایی اپلود کنم . به همین دلیل ان ها رو اپلود نکردم
امکان داره این مشکل به خاطر این باشه که این دو فایل رو آپلود نکردم ؟ اگر مشکل از این هاست باید این دو فایل رو در کجا آپلود کنم ؟

ممنون
وقتی در پوشه ای نیستند یعنی باید کنار پوشه inc آپلود شوند یعنی در روت یعنی در همون ابتدا که فایل های انجمن هستند.
به چند زبان گفتم.
من تمامی این کار ها رو انجام دادم . قبل از ایجاد این تاپیک هم فایل های دیگه رو آپلود کرده بودم . ولی باز هم مشکل حل نشده . به نظر شما مشکل از اینجا نیست که قبلا پلاگین رو آپلود کرده بودم ولی الان دوباره در همون پوشه ها فایل های جدید رو جایگزین کردم ؟
( در ضمن علی جان شما قبلش نگفته بودید که : وقتی در پوشه ای نیستند یعنی باید کنار پوشه inc آپلود شوند یعنی در روت یعنی در همون ابتدا که فایل های انجمن هستند . که بعدش نوشتید به چند زبان گفتم :| )

ممنون ( ببخشید اینقدر سوال پرسیدم )
پلاگین را غیر فعال کن. تمامی فایل ها در محل صحیح آپلود کن. فعال کن. همه را utf-8 کن.
با سلام
ن به مشکلی برای من بوجود اومده که چت باکس رو برای فرومم زدم ولی تو اپرا و اکسپلورر که باز میکنم میگه در حال بارگزاری و بالا نمیاد ولی در فایر فاکس کار میکنه مشکل از چیه ؟
دوست من
کارهای که علیرضا گفتن انجام بدین درست میشهSmile
صفحه‌ها: 1 2