مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: تغییر سایت برای سازگاری با انجمن مای بیبی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
با سلام به همه
بنده یک سایت دارم که با نرم افزار زوپس طراحی شده است ، و میخواهم ان را تغییر بدهم که سازگار با انجمن مای بی بی باشد ، چون انجمن مای بی بی را دارم و میخواهم صفحه اول سایت نیز به انجمن ارتباط پیدا کند ،
آیا میشود همان سایت را تغییر بدهم و یا باید یک صفحه سایت دیگر با نرم افزار دیگر طراحی کنم ، و ان قبلی را حذف نمایم؟
در ضمن سایت بنده که با نرم افزار زوپس است خودش دارای انجمن است و از آن استفاده نمیکنم و از انجمن مای بی بی استفاده میکنم.
کسی هست که بتواند طرح آن را تغییر بدهد و شکل و شمایل ان و طرح لوگو و هدر ان را برایم تغییر بدهد.؟
در ضمن در صفحه اول سایت فقط میخواهم تبلیغات باشد و برای دیگر کارها به انجمن هدایت شوند.

بهترين كار اين هست كه يا از پرتال Mybb استفاده كنيد و يا از پرتال پيشرفته اي كه در قسمت VIP هست ، براي اين كه صفحه اصلي (زوپس) با انجمن شما هماهنگ باشه راه هاي زيادي هست كه بهترين راه همون هماهنگ سازي هست كه بايد بخش هايي از بانك اطلاعاتي 2 سيستم هماهنگ بشن ، اما كلا بهترين راه همون پرتال انجمن هست .

براي اطلاعات بيشتر مي تونيد كلمه پرتال رو جستجو نماييد .
شما میتوانید این کار را برایم انجام بدهید؟ که هم صفحه اول سایت و هم انجمن با هم یک کنترل پنل داشته باشند .اگر نیازی بود پیغام خصوصی بدهید ، هزینه هم پرداخت میکنیم ،Smile
(۱۳۹۰/۳/۱۰، ۱۶:۰۲:۲۱ عصر)sheikhlar13 نوشته است: [ -> ]شما میتوانید این کار را برایم انجام بدهید؟ که هم صفحه اول سایت و هم انجمن با هم یک کنترل پنل داشته باشند .اگر نیازی بود پیغام خصوصی بدهید ، هزینه هم پرداخت میکنیم ،Smile

دوست من امروز وقت ندارم ، اما فردا مي تونم برات انجام بدم ، به اين صورت مي شه كه يكي از انجمن هات رو انتخاب مي كني تا مطالبش بياد در صفحه اصلي يا همون پرتال ، دقيقا مثل همين سايت MybbIran.com
من کلا میخواهم یک سر در ، مثل همین سر در مای بی بی سر در داشته باشم ، و بتوانم داخل ان تبلیغات و لینکهای مختلف و عکس بگذارم ، دقیقا مثل همین سایت.
من فقط انجمن مای بی بی دارم لینکش هم در امضا موجود است.
البته یک سایت با نرم افزار زوپس دارم صفحه اصلی سایت من که خیلی پیچیده و مبهم است و کلا میخواهم ان را جمع کنم ، کار با ان مشکل است.البته در انجا لینک داده ام که وارد انجمن شود.

حالا بگویید برای داشتن سر در ( صفحه اول سایت مای بی بی ) چه کار باید کنم؟
(۱۳۹۰/۳/۱۴، ۲۰:۰۹:۴۵ عصر)sheikhlar13 نوشته است: [ -> ]من کلا میخواهم یک سر در ، مثل همین سر در مای بی بی سر در داشته باشم ، و بتوانم داخل ان تبلیغات و لینکهای مختلف و عکس بگذارم ، دقیقا مثل همین سایت.
من فقط انجمن مای بی بی دارم لینکش هم در امضا موجود است.
البته یک سایت با نرم افزار زوپس دارم صفحه اصلی سایت من که خیلی پیچیده و مبهم است و کلا میخواهم ان را جمع کنم ، کار با ان مشکل است.البته در انجا لینک داده ام که وارد انجمن شود.

حالا بگویید برای داشتن سر در ( صفحه اول سایت مای بی بی ) چه کار باید کنم؟

دوست من شما يا مي تونيد از پلاگين پرتال ماي بي بي استفاده كنيد كه به صورت عمومي منتشر شده است ، كه خوب ساده و كار آمد هم هست . اما اگه مي خواهيد يك پرتال درست و حسابي داشته باشيد بايد عضو VIP شويد و از پرتال پيشرفته استفاده كنيد . پرتال پيشرفته واقعا كارايي هاي زيادي دارد .



با تشکر از شما ، پرتال را نصب کردم و لی نتوانستم به تنظیمات ان دست پیدا کنم ، البته در راهنمایی ها زیاد از تنظیمات صحبت نشده بود ، مثلا طریقه گذاشتن عکس در گالری و تقریبا تنظیمات کلی ، و حذف بعضی چیزها و...
درمورد عضویت در VIP چه شرایطی دارد؟
تنظيمات خاصي نداره ، 2 تا تنظيم داره كه از پيكربندي و portal و پرتال پيشرفته تنظيم مي شوند .

در مورد گالري هم بايد در پوشه Gallery عكس هاتون رو بگذاريد و نشون بده . و فكر مي كنم كه 8 تا رنگ بندي مختلف داشت كه شما مي تونيد تو تصاوير هر رنگ بندي ويرايش كنيد و رنگ بندي يا تصاوير خودتون رو اعمال كنيد .

در كل 1بايد در پيكربندي و portal كه به صورت پيشفرض در انجمن ها هست بايد يكي از انجمن هاتون رو مشخص كنيد كه در پرتال پست هاش نمايش داده بشه .

و يك پلاگين براي همين پرتال هست كه با اون مي تونيد تعداد كاراكتر هاي مشخصي رو تعيين كنيد تا پس از اون تعداد كاراكتر بقيه نوشته ادامه مطلب بخورن و با زدن ادامه مطلب مي ره به همون پست يا تاپيك در انجمن .

خيلي ساده و راحت است .

براي عضويت در vip و مشاهده شرايط كليك نماييد .

بله ممنون ، این تنظیمات را داشت ، فقط در زیر ادامه مطلب یک سری نوشته و لینک گوگل است ، که نمیتوانم انها را حذف کنم ، آیا میتوانیم کاری کنیم که موضوعات در آن نباشد و به جای انها خودمان عکس یا نوشته بگذاریم؟ و کلا صفحه خالی باشد و خودمان کنترل نماییم؟ یا باید از پرتال پیشرفته استفاده کنیم که این قابلیت را داشته باشد؟ در مورد گالری هم ، در کدام گالری باید عکسها را قرار دهیم؟ و چه عکسهایی میتوانیم قرار دهیم؟ در ضمن برای رفتن به پرتال باید در آخر ادرس حتما نام Portal.php را بزنیم ولی من میخواهم ادرس انجمن را که میزنیم به پرتال برود
(۱۳۹۰/۳/۱۵، ۱۴:۲۲:۲۳ عصر)sheikhlar13 نوشته است: [ -> ]بله ممنون ، این تنظیمات را داشت ، فقط در زیر ادامه مطلب یک سری نوشته و لینک گوگل است ، که نمیتوانم انها را حذف کنم ، آیا میتوانیم کاری کنیم که موضوعات در آن نباشد و به جای انها خودمان عکس یا نوشته بگذاریم؟ و کلا صفحه خالی باشد و خودمان کنترل نماییم؟ یا باید از پرتال پیشرفته استفاده کنیم که این قابلیت را داشته باشد؟ در مورد گالری هم ، در کدام گالری باید عکسها را قرار دهیم؟ و چه عکسهایی میتوانیم قرار دهیم؟ در ضمن برای رفتن به پرتال باید در آخر ادرس حتما نام Portal.php را بزنیم ولی من میخواهم ادرس انجمن را که میزنیم به پرتال برود

من تو گالري تصويري نذاشتم اما يك پوشه اي هست در همين پلاگين و در قسمت عكس ها اگر اشتباه نكنم به اسم Gallery كه مي تونيد عكس هاتون رو در اونجا قرار بديد ، حالا يك تستي بكنيد .

اين پلاگين پرتال پيشرفته هم اين امكان رو نداره ، فقط در اون مي تونيد تعداد ستون ها و يك سري امكانات ديگه اي رو داشته باشيد كه من هم تا به حال نصب نكردم .

و در مورد عكس هايي كه براي فيس بوك و گوگل و اين جور چيز ها درر زير هست كه اگر باشه فكر مي كنم بهتره ، اما اين تنظيمات رو بايد با ويرايش قالب انجام بديد (اگر تو تنظيمات نبود بايد از قالب باشه ‌) قالب ها و پوسته ها / قالب ها / قالب مورد نظر و portal رو ويرايش نماييد ..



پورتال پيشرفته اي كه در VIP هست به اين شكل در مي آيد .

[تصویر:  1.jpg]
صفحه‌ها: 1 2