مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: چند سوال و نیاز به پشتیبانی مدیریت و اعضاء
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام به دوستان عزیز در مای بی بی ایران

من مدتی بود که از Mybb 1.4.10 استفاده می کردم و راضی بودم. پنل مدیریتی که راحت که خیلی از نیاز ها رو برطرف می کرد. متاسفانه دیتابیس من اتفاقی پاک شد و من حتی یک بک آپ ساده از دیتابیس نداشتم. حالا میحوام مجددا دوباره انجمن نصب کنم و راهنمایی میخوام که چی نصب کنم ؟
من با Mybb مشکلی نداشتم خیلی خوب بود و MybbIran هم خیلی خوب حمایت می کنند ولی تبلیغاتی در بیرون از اینجا هست که آدم رو برای یک انتخاب بهتر تشویق می کنه. VB که میگن از Mybb بهتره به عت قدرت بیشتر و امنیت بالاتر و امکانات بالاتر مخصوصا توی نسخه 4. من تنها کمبودی که توی Mybb احساس کردم کمبود امکانات در پنل اعضا بود که مثلا در VB کاربران توی پنل برای هم پیغام میزارند و از این امکانات. در کل روی VB خیلی مانور داده میشه.
حالا من از شما راهنمایی دوستانه میخوام که من تصمیم نهایی رو بگیرم. آیا Mybb نسبت به VB برتری داره؟ تصمیمات Mybb نسبت به اینده این انجمن ساز چیه ؟ به نظر شما آینده خوبی داره ؟ و بهتراز VB میشه ؟ یا اون بهتره و آینده بهتری خواهد داشت ؟؟؟؟
لطفا دوستان راهنمایی کنن از مزایا و معایب بگند بدون اینکه تعصب داشته باشند. ممنون
هرکی هر تجربه ای داره بگه
با تشکر از MybbIran
درود
با توجه به مشخصاتی که هم برای MyBB و هم برای vB نوشته شده و امکانات آن ها گفته شده مای بی بی در برابر امکاناتی که شما هم نام بردید خیلی عقب تر است و تا دست کم 2 سال دیگر هم تفاوتی در این نسخه رخ نخواهد داد.
اگر پول دارید نسخه وی بی را بخرید اما از نسخه نال شده استفاده نکنید که مشکلات زیادی دارد.
یعنی Mybb برنامه ای نداره که زودتر پیشرفت کنه ؟؟ و آیندش چطوری پیش بینی میشه ؟؟؟
در مورد VB فکر کنم دیگه به ایرانیا نسخه اصلی نمیفروشند !
وچرا ار نسخه نال استفاده نکنم ؟؟ الان بسیاری از ایرانیا از نسخه نال استفاده می کنند! میشه بیشتر راهنمایی کنید؟
راستی تو نسخه 1.6 مای بی بی قابلیت جدیدی اضافه شده ؟
دوست گرامی MyBB هنوز نسخه 2 آن هم عرضه نشده است.! الان VB نسخه ی 4 آن هم عرضه شده است.
پس طبیعی است که MyBB تجربه اش از VB کمتر است. احتمال زیادی وجود دارد که در نسخه 2.0 MyBB تحول زیادی در آن بوجود خواهد آمد هرچند که در نسخه 1.6 تغییرات زیادی بوجود نیامده است.
نسخه نال شده اگر هاست شما تضمین میکند که مشکلی پیش نخواهد آمد نصب آن مشکلی ندارد اما در بسیاری از موارد هاست نتوانسته است جواب VB Null را بدهد و مرتبا هاست های وارز قطع و وصل میشوند. مگر اینکه از سرور های ایران استفاده کنید که مثل هاست های معمولی است.