مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: اطلاعات ایمپورت شده به دیتابیس در انجمن نمایش نمی یابند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با سلام خدمت دوستان
ناظم انجمن من یکی از تاپیکهای پر طرفدار رو حذف کرده
برای بازگردوندن اون آخرین بکاپم رو تو یه دیتابیس جدید میریزم و با سرچ زدن تو جدول mybb_post همه پستهای اون تاپیک رو پیدا میکنم ازشون اکسپورت میگیرم و به دیتابیس اصلی ایمپورت میکنم و با موفقیت انجام میشه؛ ولی همچنان از اون تاپیک تو انجمن من خبری نیست در حالی که همه پستها رو میشه از دیتابیس خوند.

به نظرتون مشکل کجاست؟ ! 2 شبه خواب ندارم لطفا هرکس اطلاعاتی داره کمک کنه
خیلی ممنونBlush
1- برای بازگرداندن تیبل mybb_post ابتدا یک بک آپ کامل از دیتابس مورد نظر بگیرید . mybb_post را حذف کنید و از دیتابس مورد نظر ایمپورت کنید .
2- از قسمت تعمیرات و نگه داری باید کش رو هم حذف کنید .
دوست عزیز ممنونم از پاسختون
ولی وقتی کل جدول mybb_post رو بازیابی میکنم چون بکاپ مال 3 روز پیشه خیلی از پستهای جدید رو هم از دست میدم, من میخوام فقط اون تاپیکی که حذف شده رو برگردونم و این کار رو هم میکنم, یعنی با سرچ زدن تو دیتابیس بکاپ, همه پستهای اون تاپیک رو پیدا میکنم بعد به صورت یه جدول ازشون اکسپورت میگیرم(انگار دوباره بکاپ گرفته میشه اما فقط از رکوردهای اون تاپیک) بعد تو دیتابیس اصلی که اون تاپیک حذف شده ایمپورت میکنم و با موفقیت هم ایمپورت میشه یعنی عین دیتابیس بکاپ رکوردهای این تاپیک میاد توش , اما از خود تاپیک خبری نیست متاسفانه

در مورد پاک کردن کش, من نتونستم از قسمت تعمیرات و نگهداری گزینه پاک کردن کش پیدا کنم, اگه از رو هاست پاکشون کنم همونه یا مشکلی به وجود میاد؟
خیلی ممنون