مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: تعداد موضوعات در صفحه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با سلام
تعداد موضوعات در صفحه تالار های من 25 موضوع هست ... امروز من به صورت مهمان وارد انجمن خودم شدم و متوجه یک مسئله خیلی عجیب شدم !! در تمام تالارهای من موضوعات در صفحه به اشتباه نمایش گذاشته میشود.

مثلا اگر من در تالار گفتگوی آزاد 100 موضوع در 4 صفحه داشته باشم...وقتی به صورت مهمان وارد میشم , در یک صفحه 5 تا موضوع و بعد در صفحه دوم 10 تا و بعد در صفحه سوم 4 تا و صفحه اخر هم مثلا 7 تا !!! بقیه موضوعات هم که نیست !!!

این مشکل چی هست Huh
درود
یک پیگیری کامل باید برای این قسمت انجام بدهم و سپس به شما پاسخ دهم.
با سپاس ... البته من خودم امروز به طور اتفاقی به یک انجمن mybb دیگه هم رفتم ... و اونجا هم همین مشکل بود !! وقتی عضو اون انجمن شدم , شاید حدود 100 ها تایپک برای من نمایش داده شد Huh ولی قبل از عضویت , بدجوری وضعیت تالارها به هم ریخته بود !
سلام مجدد Big Grin
دوستان و مدیران و اساتید عزیز ... واقعا راه حلی برای این مشکل نیست ؟؟؟
به عنوان مثال انجمن patogh4u هم دچار این مشکل هست ... ارتباطی هم به یک قالب خاص نداره و نمیشه گفت مثلا فلان قسمت انجمن خرابه , چون بعد از عضویت , همه چیز سالم هست.

اگر عزیزی میتونه این مشکل رو در سایت مادر مطرح کنه و جواب رو بگیره .. واقعا کمک بزرگی میکنه Blush چون شاید جواب حلش قبلا مطرح شده و چون من آشنایی کافی به زبان انگلیسی و مطرح کردن در سایت مادر ندارم , از دوستان عزیز خواستار رسیدگی هستم.

تصور میکنم تعدادی انجمن باشند که این مشکل عجیب رو دارن
سپاس
نزديك 9 ماه از ارسال من گذشت و هيچ راه حلي پيدا نشد Big Grin در خود mybb.com اين مشكل مطرح شده بود كه اونا هم نتونستن به راه حل برسن ... نكته جالب اينجاست اين مشكل بزرگ براي سايت هاي جالبي هم پيش اومده !! مثلا پشتيبان mybb ويتنام و از همه مهتر اينكه mybb تركيه (mybbturkiye.com) هم دقيقا از وجود اين مشكل رنج ميبره Big Grin

اما سرانجام در همين لحظه ... راه حل رو پيدا كردم Angel حتما اين راه حل رو در mybb.com مطرح ميكنم و به مديرهاي پشتيباني تركيه و ويتنام هم پيغام ميدم.

خلاصه اينكه الان خيلي خيلي خوشحالم Heart
به خودمونم می گفتید بد نمی شد Dodgy
حتما ... خيلي ساده هست
phpmyadmin و بعدش ديتابيس انجمن و جدول mybb_threadratings رو بايد فقط empty كرد !!
در واقع مشكل از همون ستاره هاي موضوع هست ... اولش فكر ميكردم كه شايد به خاطر اينكه گروه مهمان امكان اهدا ستاره به موضعات رو نداره , در نتيجه نميتونه ببينه ... ولي در واقع اين كار هم فرقي نميكرد و فقط تنها راه ممكن خالي كردن اون جدول هست.

به عبارت فني ميشه گفت كه مهمان ها قادر به ديدن برخي ip ها نيستن ... اين ip ها كه مربوط به ساير كاربران هست , در هنگام اهدا ستاره در جدول مربوطه ثبت ميشده

در ضمن بعد از خالي كردن , حتي با وجود بهينه سازي و بازسازي و شمارش مجدد , تمامي ستاره ها و امار سرجاش هست و اصلا جاي نگراني نيست Big Grin هر چند اگر هم مشكلي پيش بياد , به اهميت مشكل اول نيست و حتما قابل حل شدن هست.

امشب اين راه حل رو قرار دادم و تاييدش هم باشه با همون mybb.com , ادرس اين تايپك و نام Mybbiran هم قرار دادم Wink حتما پشتيباني كل تركيه و ويتنام هم خوشحال ميشه Big Grin