۱۳۹۰/۱۰/۲، ۱۱:۴۸:۰۶ صبح
سلام
ميخواستم از اين دكمه ها استفاده كنم از همه آموزشها هم استفاده كردم
اگه ميشه بگيد راهنمايي كنيد نگيد سرچ كن
![[تصویر: motarjem.png]](http://localhostr.com/file/Na8TqVv/motarjem.png)
ميخواستم از اين دكمه ها استفاده كنم از همه آموزشها هم استفاده كردم
اگه ميشه بگيد راهنمايي كنيد نگيد سرچ كن
![[تصویر: motarjem.png]](http://localhostr.com/file/Na8TqVv/motarjem.png)


