![]() |
|
قرار دادن كليد ها در پست بيت - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html) +---- انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-50.html) +---- موضوع: قرار دادن كليد ها در پست بيت (/thread-8262.html) |
قرار دادن كليد ها در پست بيت - aminamin - ۱۳۹۰/۱۰/۲ سلام ميخواستم از اين دكمه ها استفاده كنم از همه آموزشها هم استفاده كردم اگه ميشه بگيد راهنمايي كنيد نگيد سرچ كن ![]()
RE: قرار دادن كليد ها در پست بيت - arianik - ۱۳۹۰/۱۰/۲ عکس مورد نظر رو یه جایی تو هاستت آپلود کن . بعد آدرسش رو تو قسمت کاربران و گروه ها ، واسه گروه مورد نظر قرار بدین . سادس . دست بکار بشین خودتون حلش میکنین |