مرجع پارسی MyBB
قرار دادن كليد ها در پست بيت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html)
+---- انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-50.html)
+---- موضوع: قرار دادن كليد ها در پست بيت (/thread-8262.html)



قرار دادن كليد ها در پست بيت - aminamin - ۱۳۹۰/۱۰/۲

سلام

ميخواستم از اين دكمه ها استفاده كنم از همه آموزشها هم استفاده كردم

اگه ميشه بگيد راهنمايي كنيد نگيد سرچ كن

[تصویر:  motarjem.png]

[تصویر:  vip.png]


RE: قرار دادن كليد ها در پست بيت - arianik - ۱۳۹۰/۱۰/۲

عکس مورد نظر رو یه جایی تو هاستت آپلود کن . بعد آدرسش رو تو قسمت کاربران و گروه ها ، واسه گروه مورد نظر قرار بدین .
سادس . دست بکار بشین خودتون حلش میکنین