هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش نصب MyBB روی LocalHost لوکال هاست
#91
لینک فایل پی دی اف خرابه..میشه یه لینک دیگه بذارید؟
پاسخ
 سپاس شده توسطdjbagoor (۱۳۹۲/۵/۲۶، ۰۹:۵۱:۴۴ صبح)
#92
(۱۳۸۸/۵/۱۲، ۰۱:۰۸:۴۱ صبح)Pars نوشته است: ([تصویر:  attachment.php?aid=72])

سلام

آقا من این ارور رو موقع نصب دارم : عدم امکان اتصال به سرور دیتابیس در 'localhost' با نام کاربری و کلمه عبور تعیین شده. آیا شما از نام میزبان و اطلاعات کاربری اطمینان دارید؟

در ضمن اصلا روی هاستم جایی برای ادد کردن یوزر به دیتابیس ندارم!
لطف میکنید راهنمایی کنید؟
تشکر
پاسخ
#93
درود
دوست من شما باید یک یوزر و پس برای دیتا بسازید یعنی اول یک دیتا بیس بسازید و بعد یوزر و پسش را بدهیدWink
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
#94
سلام

خب یوزر و پسورد رو که ساختم ولی توی صفحه نصب فروم که میرم ارور میده. کچلم کرده

ممنون پاسخ دادید

اما کماکان مشکل دارم
پاسخ
#95
درود
مشکل از وارد کردن یوزر و پس یا غیره میباشد ایا هاست رایگان میباشد یا خیر ؟
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
#96
سلام.
بله هاست رایگانه. فقط میخوام یکم یاد بگیرم تا بعدش هاست و ... خریداری کنم.

الان از طریق خود هاست، ورژن انگلیسی مای بی بی رو نصب کردم و میخوام از راهنمای فارسی سایتتون استفاده کنم و فارسیش کنم.

اما کماکان میخوام یاد بگیرم که مشکلم از چی بوده و چه راه حلی داشته یا داره؟!!

تشکر بسیار فراوان از شما
پاسخ
#97
با سلام
من اصلا نمی توانم mybbرا رو wamp نصب کنم نمی دونم چه چیزی اشتبا ه است ولی من همه موارد رعایت کردم
وقتی میخام نصب کنم این ادرسو وارد میکنم http://localhost/mybb/install با خطای زیر مواجه مشم
The requested URL /mybb/install was not found on this server.
اگه بشه راهنمایم کنید
پاسخ
#98
خب شما نام پوشه ها را اشتباه وارد ميكني
يعني تو درايوC كه Wamp رانصب كردي يه پوشه هست به نام www توي اون پوشه محتوويات ماي بي بي را بريز.يعني وقتي پوشه www راباز ميكني پوشه هاي admin , inc. install و... را ببيني.
حالا تو ادرس اينو وارد كن:
http://localhost/install
پاسخ
#99
سلام من بعد از نصب و گذروندن بخش دیتا بیس به این ارور برخوردم ؛ کجای کارم اشتباه بوده ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci' at line 9
Query:
CREATE TABLE mybb_adminlog ( uid int unsigned NOT NULL default '0', ipaddress varchar(50) NOT NULL default '', dateline bigint(30) NOT NULL default '0', module varchar(50) NOT NULL default '', action varchar(50) NOT NULL default '', data text NOT NULL, KEY module (module, action) ) TYPE=MyISAM CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;
پاسخ
----------------
لینک دانلود آموزش به صورت PDF همراه با تصویر، تهیه شده توسط Ojen
http://up.iranblog.com/images/4h88iipwvqc0agoo4p.pdf
----------------


404 Not Found

The resource requested could not be found on this server!
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Thumbs Up آموزش جامع نصب MYBB بر روی لوکال هاست به صورت تصویری Amin Yaghubi 22 17,526 ۱۳۹۴/۷/۱۵، ۲۰:۴۵:۰۰ عصر
آخرین ارسال: HOssE!N-B
  [برای 1.6] آموزش جامع و کامل نصب مای بی بی بر روی لوکال هاست (Easy PHP) M48D1 2 8,027 ۱۳۹۱/۲/۲۵، ۱۳:۳۶:۲۷ عصر
آخرین ارسال: HOssE!N-B

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان