۱۳۹۰/۱/۱۳، ۱۵:۱۳:۰۸ عصر
سلام
چجوری میشه تنظیم کرد که کاربران بعد از گذاشتن حداقل مثلا 1 پست، اجازه دانلود فایل رو داشته باشن؟
چجوری میشه تنظیم کرد که کاربران بعد از گذاشتن حداقل مثلا 1 پست، اجازه دانلود فایل رو داشته باشن؟
|
تعیین امکان دانلود
|
|||
|
۱۳۹۰/۱/۱۳، ۱۵:۱۳:۰۸ عصر
سلام
چجوری میشه تنظیم کرد که کاربران بعد از گذاشتن حداقل مثلا 1 پست، اجازه دانلود فایل رو داشته باشن؟
۱۳۹۰/۱/۱۴، ۱۳:۴۳:۳۷ عصر
(۱۳۹۰/۱/۱۳، ۱۵:۴۱:۲۸ عصر)newman2006 نوشته است:(۱۳۹۰/۱/۱۳، ۱۵:۱۳:۰۸ عصر)elmi1413 نوشته است: سلام سلام و ممنون از اینکه پاسخ دادید ولی چیزی با عنوان تعیین محدودیت در عنوان کاربری نیست. فقط 4 گزینه ساده وجود داره!!!
۱۳۹۰/۱/۱۴، ۲۲:۲۷:۲۹ عصر
ممنون از راهنمائیتون
اول یه گروه کاربری تعریف کردم بعد یه ترفیع تعریف کردم حالا کاربر ورودی رو عضو گروه اصلی register و گروه فرعی گروه جدید میزارم ولی جواب نمیده عکسش رو هم امتحان کردم، بازم جواب نداد!!! ممکنه مراحلش رو از بعد از تعریف گروه جدید بگید. پاک گیج شدم بازم ممنون
۱۳۹۰/۱/۱۵، ۰۰:۵۳:۴۷ صبح
حالت پیش فرض کاربر registerd هست
حالا من می خوام شرط بزارم که عضو جدید باید حداقل یک پست بزاره تا بتونه فایل دانلود کنه یعنی در ابتدای کار باید با گروهی که من ایجاد کردم عضو شه و بعد از گذاشتن یه پست، بره registerd بشه و بدون محدودیت کار کنه با این شرایط، در ابتدای کار باید گروه کاربری اصلی یا فرعی کابر جدید رو به گروهی که تعریف کردم تنظیم کنم تا بعد از گذروندن اون شرط، بشه کاربر ثبت شده. درسته؟
۱۳۹۰/۱/۱۵، ۱۲:۲۱:۱۶ عصر
آقا نشد که نشد
هر کار کردم، نشد خلاصه تصمیم گرفتم دستی کار کنم اتومات نمیشه
| |||
|
|