هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دادن ارور در ورود به اکانت ادمین بعد از نصب پلاگین
#1
سلام. دوستان من یه پلاگین بازی از سایت مادر گرفتم . معلوم نبود دقیقا چیرو کجا باید گذاشت. به هرحال آپلود کردم. حالا که میخوام وارد اکانت ادمین بشم که پلاگین رو فعال کنم این ارور رو میده در یک صفحه سفید :
Fatal error: Call to undefined function game_meta() in /home/vol2/gigfa.com/gigfa_6514842/pm-forum.gigfa.com/htdocs/admin/index.php on line 406

چکارش کنم؟؟؟؟

یکی توضیح بده پلاگین رو چطوری نصب کنم . و لطفا بدون ویروس باشه چون توی همین فروم تاپیک زده بودن و اعلام کرده بودن که ویروسی هست فایل.

ممنون
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسطpersiavip (۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۶:۱۳:۵۲ عصر)
#2
(۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۶:۰۴:۴۶ عصر)parsa_91 نوشته است: سلام. دوستان من یه پلاگین بازی از سایت مادر گرفتم . معلوم نبود دقیقا چیرو کجا باید گذاشت. به هرحال آپلود کردم. حالا که میخوام وارد اکانت ادمین بشم که پلاگین رو فعال کنم این ارور رو میده در یک صفحه سفید :
Fatal error: Call to undefined function game_meta() in /home/vol2/gigfa.com/gigfa_6514842/pm-forum.gigfa.com/htdocs/admin/index.php on line 406

چکارش کنم؟؟؟؟

یکی توضیح بده پلاگین رو چطوری نصب کنم . و لطفا بدون ویروس باشه چون توی همین فروم تاپیک زده بودن و اعلام کرده بودن که ویروسی هست فایل.

ممنون

وارد هاستت بشو مدیریت فایل ها و اون فایل رو پیدا و پاکش کن
(منم یکبار برامن اینطوری شد همینکارو کردم اون فایله خراب پاک کردم درست شد)

پاسخ
 سپاس شده توسطkaroon (۱۳۸۹/۸/۱۱، ۲۰:۰۵:۵۱ عصر)
#3
دوست عزیز اینطوری که بیچاره شدم. وقتی میزنم روی کنترل پنل مدیریت کل که وارد اکانت ادمینیم بشم میزنه چنین صفحه ای نیست و not find میده. هالا چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟




از اونجایی که این ادرسم ساب دامین هست از فایل اولی که اصلی هست این فایل پاک شده رو کپی کردم همینجا که پاکش کردم. باز ارور Fatal error: Call to undefined function game_meta() in /home/vol2/gigfa.com/gigfa_6514842/pm-forum.gigfa.com/htdocs/admin/index.php on line 406
رو داد
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
پاسخ
#4
فایلی که ارور میداده رو دوباره آپ کنید.


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

پاسخ
 سپاس شده توسطpersiavip (۱۳۸۹/۸/۱۱، ۲۰:۰۶:۴۵ عصر)
#5
(۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۹:۲۳:۰۴ عصر)Pars نوشته است: فایلی که ارور میداده رو دوباره آپ کنید.

مال فروم هست دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟ یا پلاگین

من نام پوشه ادمین رو به نامی که دلم میخواست برای امنیت بیشتر تغییر دادم. تو این فایلی که اپلود میکنم نباید تغییراتی بدم؟؟؟
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
پاسخ
#6
(۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۹:۰۷:۵۴ عصر)parsa_91 نوشته است: دوست عزیز اینطوری که بیچاره شدم. وقتی میزنم روی کنترل پنل مدیریت کل که وارد اکانت ادمینیم بشم میزنه چنین صفحه ای نیست و not find میده. هالا چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟




از اونجایی که این ادرسم ساب دامین هست از فایل اولی که اصلی هست این فایل پاک شده رو کپی کردم همینجا که پاکش کردم. باز ارور Fatal error: Call to undefined function game_meta() in /home/vol2/gigfa.com/gigfa_6514842/pm-forum.gigfa.com/htdocs/admin/index.php on line 406
رو داد
داداش شما باید فقط همون فایلی که ریخته بودین و مشکل داشت رو پاک میکردین نه کل پوشه رو(یا اگر هم پوشه بود باید دقت میکردین فایلایی از قبل داخلش موجود نباشه که پاک بشه و مال مای بی بی باشه)
به احتمال زیاد شما یکجایی اشتباه کردین و یکچی دیگه رو پاک کردین
الان هم اگر اون فایلی که پاک کردین و ازتون میخواد رو بریزین دوباره درست میشه
من خودم چندین بار اینکارو کردم سرچندتا پلاگین که مشکل داشتن و هیچ مشکلی پیش نیومده بعد پاک کردنشون اگر خودم تست نمیکردم نمیگفتم ولی وقتی خودم تست کرده بودم بهتون گفتم شاید کمکی بشه بهتون
پاسخ
#7
ممنون ولی من هم دقیقا همون فایلی که تو ارور هست رو پاک کردم. که ارور میداد صفحه پیدا نشد و وقتی هم مال مای بی بی رو ریختم دوباره اون ارور اولی مبنی بر فایل ظاهر شد

لطفا کمک کنید گیرم
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسطpersiavip (۱۳۸۹/۸/۱۱، ۲۲:۰۳:۳۵ عصر)
#8
کسی نیست کمک کنه؟؟
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
پاسخ
#9
خواهشا یکی جواب بده
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۲:۵۳ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۴:۵۴ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۶:۱۹ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان