ارسالها: 29
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: ۱۳ تير ۱۳۸۹
اعتبار:
0
۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۶:۰۴:۴۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۶:۰۵:۱۱ عصر، توسط parsa_91.)
سلام. دوستان من یه پلاگین بازی از سایت مادر گرفتم . معلوم نبود دقیقا چیرو کجا باید گذاشت. به هرحال آپلود کردم. حالا که میخوام وارد اکانت ادمین بشم که پلاگین رو فعال کنم این ارور رو میده در یک صفحه سفید :
Fatal error: Call to undefined function game_meta() in /home/vol2/gigfa.com/gigfa_6514842/pm-forum.gigfa.com/htdocs/admin/index.php on line 406
چکارش کنم؟؟؟؟
یکی توضیح بده پلاگین رو چطوری نصب کنم . و لطفا بدون ویروس باشه چون توی همین فروم تاپیک زده بودن و اعلام کرده بودن که ویروسی هست فایل.
ممنون
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
ارسالها: 29
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: ۱۳ تير ۱۳۸۹
اعتبار:
0
۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۹:۰۷:۵۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۹:۱۰:۳۸ عصر، توسط parsa_91.)
دوست عزیز اینطوری که بیچاره شدم. وقتی میزنم روی کنترل پنل مدیریت کل که وارد اکانت ادمینیم بشم میزنه چنین صفحه ای نیست و not find میده. هالا چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
از اونجایی که این ادرسم ساب دامین هست از فایل اولی که اصلی هست این فایل پاک شده رو کپی کردم همینجا که پاکش کردم. باز ارور Fatal error: Call to undefined function game_meta() in /home/vol2/gigfa.com/gigfa_6514842/pm-forum.gigfa.com/htdocs/admin/index.php on line 406
رو داد
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
ارسالها: 4,762
موضوعها: 702
تاریخ عضویت: ۱۰ مرداد ۱۳۸۸
اعتبار:
378
فایلی که ارور میداده رو دوباره آپ کنید.
مردان بزرگ اراده میکنند و مردان کوچک آرزو
![[تصویر: 1348752239.gif]](http://www.mybbiran.com/upload/uploads/1348752239.gif)
اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت میخواهد.
ارسالها: 29
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: ۱۳ تير ۱۳۸۹
اعتبار:
0
۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۹:۳۷:۰۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۹:۳۹:۳۲ عصر، توسط parsa_91.)
(۱۳۸۹/۸/۱۱، ۱۹:۲۳:۰۴ عصر)Pars نوشته است: فایلی که ارور میداده رو دوباره آپ کنید.
مال فروم هست دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟ یا پلاگین
من نام پوشه ادمین رو به نامی که دلم میخواست برای امنیت بیشتر تغییر دادم. تو این فایلی که اپلود میکنم نباید تغییراتی بدم؟؟؟
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
ارسالها: 29
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: ۱۳ تير ۱۳۸۹
اعتبار:
0
۱۳۸۹/۸/۱۱، ۲۱:۴۹:۴۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۸۹/۸/۱۲، ۰۹:۰۸:۴۸ صبح، توسط parsa_91.)
ممنون ولی من هم دقیقا همون فایلی که تو ارور هست رو پاک کردم. که ارور میداد صفحه پیدا نشد و وقتی هم مال مای بی بی رو ریختم دوباره اون ارور اولی مبنی بر فایل ظاهر شد
لطفا کمک کنید گیرم
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
ارسالها: 29
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: ۱۳ تير ۱۳۸۹
اعتبار:
0
کسی نیست کمک کنه؟؟
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
ارسالها: 29
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: ۱۳ تير ۱۳۸۹
اعتبار:
0
خواهشا یکی جواب بده
parsa_91 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.