۱۳۹۰/۹/۲، ۰۸:۳۸:۰۵ صبح
بچه ها از اول مای بی بی را نصب کردم مشکل حل شد . اینو گفتم چون شاید آینده هم یکی مث من بعد از نصب مای بی بی همین مشکل واسش پیش اومد !

با تشکر
.
از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :
پارسی
پارسی
![[تصویر: cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png]](http://www.up.darhayebaz.com/images/cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png)


