هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل بعد از نصب مای بی بی
#11

بچه ها از اول مای بی بی را نصب کردم مشکل حل شد . اینو گفتم چون شاید آینده هم یکی مث من بعد از نصب مای بی بی همین مشکل واسش پیش اومد ! Blush


با تشکر

.

از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :

پارسی


[تصویر:  cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png]




پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط king_yekta - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۰:۴۲:۵۴ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۱:۵۳:۱۰ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط king_yekta - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۲:۱۰:۵۷ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۲:۱۲:۴۰ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط king_yekta - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۲:۱۶:۴۵ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۲:۱۹:۴۱ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط king_yekta - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۲:۲۲:۵۳ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۲:۲۸:۵۰ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط king_yekta - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۲:۳۴:۱۸ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط king_yekta - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۷:۳۳:۰۷ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط king_yekta - ۱۳۹۰/۹/۲، ۰۸:۳۸:۰۵ صبح
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - توسط MERMB - ۱۳۹۰/۱۰/۳، ۰۲:۵۱:۱۳ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان