۱۳۹۰/۴/۳۰، ۱۲:۴۱:۴۱ عصر
(۱۳۹۰/۴/۲۹، ۱۹:۰۹:۰۴ عصر)Mr.Sajad نوشته است: سلام دوستان دو تا مشکل دارم زیر هدر سایت این پیغام اومده نمیدونم چیه چجوری برش دارم؟
پایین صفحه هم روبروی کپی رایت MYBB این متنو نوشته
Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
مشکل دیگه ام اینه پلاگین ستونی کردن زیر انجمن ها را دانلود کردم آپ کردم وقتی اکتیو کردم یه سری ارور بالای هدر اومد و وارد کنترل پنل مدیریت هم نمیشد که از هاست وقتی پلاگین را پاک کردم درست شد . از آموزش ستونی کردن زیر انجمن ها خواستم استفاده کنم این مشکل هست که نمیتونم ویرایش کنم کد را .ببینید:
بعد روی ویرایش قالب که میزنم اینو میگه
لطفاً اطمینان حاصل نمایید که ورودی های مورد نیاز برای این قالب را دارید (sid و tid)
شرمنده دوستان همش مزاحم میشم
دو تا عکستون برام لود نشدن میشه پیغامشو بذارید
نقلقول:تو وسط اینا تا ببینم
در ضمن
نقلقول: Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)اینم برای دیتابس برای همه ی مدیر کلا میاد برای کاربرا عادی و مهمان و بقیه مدیران نمیاد
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
]Pasargad IT[/size]



![[تصویر: edu639ktec8xayosevr.jpg]](http://www.pic.iran-forum.ir/images/edu639ktec8xayosevr.jpg)
![[تصویر: e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg]](http://www.pic.iran-forum.ir/images/e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg)
