۱۳۹۵/۷/۶، ۱۴:۵۸:۱۷ عصر
قبلا این پلاگین برای من کار میکرد ولی امروز وقتی متنی مینویسم و ارسال میزنم صفحه هیچ واکنشی نشون نمیده
بعد یه مدت یا یه صفحه خالی میاد یا یه صفحه خطا.
بعدش همه صفحاتی که از انجنمن باز شده همون خطارو میده حتی پنل مدیریت
کش رو هم پاک کردم ولی درست نشد
بعد یه مدت یا یه صفحه خالی میاد یا یه صفحه خطا.
بعدش همه صفحاتی که از انجنمن باز شده همون خطارو میده حتی پنل مدیریت
کش رو هم پاک کردم ولی درست نشد



![[تصویر: buxi_froum.gif]](http://s5.picofile.com/file/8153634726/buxi_froum.gif)