۱۳۹۳/۱۲/۲۸، ۲۱:۵۳:۲۷ عصر
برای 1.8 تست شد و بدون مشکل کار کرد !
// انتقال داده شد به بخش 1.8 //
// انتقال داده شد به بخش 1.8 //
مهم بودن رو فراموش کن!
تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …
|
[برای ۱.۸] آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام
|
|||
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۸، ۲۱:۵۳:۲۷ عصر
برای 1.8 تست شد و بدون مشکل کار کرد !
// انتقال داده شد به بخش 1.8 // مهم بودن رو فراموش کن!
تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …
| |||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۲/۱/۲۰، ۱۰:۴۵:۵۱ صبح
RE: آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - توسط yaser0421 - ۱۳۹۲/۱/۲۰، ۱۵:۳۱:۲۹ عصر
RE: آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - توسط etown - ۱۳۹۲/۱/۲۰، ۱۷:۳۵:۳۸ عصر
RE: آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - توسط avacs - ۱۳۹۳/۹/۲۲، ۱۳:۰۲:۲۶ عصر
RE: آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸، ۲۱:۵۳:۲۷ عصر
|