![]() |
|
[برای ۱.۸] آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html) +--- انجمن: آموزش ها (https://community.mybbiran.com/forum-151.html) +---- انجمن: آموزش تغییرات (https://community.mybbiran.com/forum-155.html) +---- موضوع: [برای ۱.۸] آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام (/thread-13617.html) |
آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - HOssE!N-B - ۱۳۹۲/۱/۲۰ درود برخی از دوستان اصرار دارن که چطور توافقنامه ثبت نام رو بردارن و کاربران انجمن هنگام عضویت با این صفحه روبرو نشن (مستقیم به صفحه ثبت نام هدایت شن) خب با استفاده از این آموزش صفحه توافقنامه رو حذف و کاربر مستقیم به صفحه عضویت هدایت میشه . آموزش : 1: مسیر زیر را بیابید : پنل مدیر کل >> پیکر بندی >> تنظیمات >> افزودن تنظیمات تازه عنوان = توافقنامه ثبت نام توضیحات = توافقنامه ثبت نام خاموش باشد یا روشن ؟ گروه = از این قسمت گروهی را انتخاب کنید که میخواهید این تنظظیم در آن قرار گیرد . نمونه (User Registration and Profile Options) چیدمان نمایش = 1 تشخیص دهنده = reg_agreement نوع = پیشفرض مقدار = 1 و در نهایت ذخیره کنید . 2: فایل member.php را از هاست خود بیابید و با یک ویرایشگر بازش کنید . احتمالا خط 415 خط زیر را بیابید . کد php: if((!isset($mybb->input['agree']) && !isset($mybb->input['regsubmit'])) || $mybb->request_method != "post") و به صورت زیر تغییر بدین کد php: if($mybb->settings['reg_agreement'] && ((!isset($mybb->input['agree']) && !isset($mybb->input['regsubmit'])) || $mybb->request_method != "post")) خب تنظیمات تمام شد حال میتوانید برید به بخشی که تنظیمات را در آن قسمت ساخته اید (نمونه User Registration and Profile Options) سپس میتوانید توافق نامه ثبت نام را خاموش یا روشن کنید . با وارد کردن عدد 1 و 0 میتونید این عمل را انجام بدین منبع : MyBB Group نویسنده : ViniH ترجمه : HOssE!N-B موفق باشید RE: آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - yaser0421 - ۱۳۹۲/۱/۲۰ چجوری مثل وی بی توافقنامه رو به صفحه عضویت اضافه کنیم و با زدن تیک روند ثبت نام ادامه پیدا کنه ؟؟؟ ممنون میشم قرار بدید RE: آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - etown - ۱۳۹۲/۱/۲۰ باید یکی از فایلای زبان رو ویرایش می کردید. فکر کنم member.php بود. سرچ کنید آموزشش بود تو سایت RE: آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - avacs - ۱۳۹۳/۹/۲۲ مفید بود تشکر تنظیمات اضافه کردن اگر چیز های خوبی دیگه هم میتونید بگید بگید ما بدونیم تا حالا از این خاصیت مای بی بی استفاده نکرده بودم RE: آموزش غیر فعال کردن توافقنامه ثبت نام - HOssE!N-B - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ برای 1.8 تست شد و بدون مشکل کار کرد ! // انتقال داده شد به بخش 1.8 // |