هاست لینوکس



امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[برای ۱.۸] پلاگین پرداخت حق عضویت آنی (بانک ملت + بانک سامان + بانک پاسارگاد + زرین پال)
#31
سلام محمد میشه واسه بانک پارسیان هم درست کنید
[تصویر:  25a0kvzowrq7c3fvb0as.gif]
پاسخ
#32
(۱۳۹۱/۲/۱، ۰۰:۱۶:۲۲ صبح)mashogh.man نوشته است: سلام محمد میشه واسه بانک پارسیان هم درست کنید

شدنش میشه ولی اینکه تقاضا برای کدوم بانک بیشتر هستش . و بات وجه به تقاضا فکر کنم ایشون پلاگین را طراحی کنند .
پاسخ
#33
سلام

ضمن تشکر از آقای زنگهHeart

برای رفع اخطار زیر، لطفا راهنمایی فرمایید.

این اخطار فقط زمانی نمایش داده میشه که بر روی تب افزودن تراکنش دستی کلیک می کنم.

[تصویر:  d324c2883882.jpg]


****************

مشکل حل شد.

(فکر کنم بعد از ایجاد بسته عضویت، دیگه این پیام را نشان نداد)
پاسخ
#34
(۱۳۹۱/۱/۳۱، ۲۲:۱۹:۴۲ عصر)poolmand نوشته است: ممنونمحمد جان، رسیدن بخیر داداش.

پلاگین خریداری شد و به زودی نتایج رو اعلام خواهم کرد.
دستت درد نکنه

با سپاس از محمد عزیز بابت به روز رسانی این پلاگین ارزشمند،

فقط با اجازه یک مطلبی رو عرض کنم، دوستانی که پرداخت امن پاسارگاد دارند، باید در پانل پرداخت امن پاسارگاد قسمت تنظیمات فنی و بعد دریافت مشخصات فنی یک کلید خصوصی دریافت کنند. و دو فایل دانلود شده را در روت فولدر مای.بی.بی کپی نمایند تا پلاگین به درستی کار کند.

محمد جان ممنون

با سپاس از شما، این نکته فراموش شده بود که در ارسال نخست قرار گرفت.

(۱۳۹۱/۲/۱، ۰۰:۱۶:۲۲ صبح)mashogh.man نوشته است: سلام محمد میشه واسه بانک پارسیان هم درست کنید

درصورتی که می توانید درگاه آزمایشی + مستندات سیستم را در اختیار من قرار دهید، آری! امکان پذیر است.

(۱۳۹۱/۲/۱، ۰۲:۲۹:۴۱ صبح)geo نوشته است: سلام

ضمن سپاس از آقای زنگهHeart

برای رفع اخطار زیر، لطفا راهنمایی فرمایید.

این اخطار فقط زمانی نمایش داده میشه که بر روی تب افزودن تراکنش دستی کلیک می کنم.

[تصویر:  d324c2883882.jpg]


****************

مشکل حل شد.

(فکر کنم بعد از ایجاد بسته عضویت، دیگه این پیام را نشان نداد)

با سپاس،
این پیام به دلیل این که شما پیش از افزودن بسته عضویتی، به این صفحه مراجعه می کنید نمایان می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسطgeo (۱۳۹۱/۲/۱، ۱۲:۴۶:۰۱ عصر) ، ahmadb (۱۳۹۱/۲/۱، ۱۲:۴۷:۴۰ عصر) ، motorola30 (۱۳۹۳/۹/۱۶، ۱۹:۰۳:۱۴ عصر)
#35
سلام

من سیستم پرداخت امن پاسارگاد را تست کردم، چندتا مورد را دیدم، گفتم در میان بذارم :

1- زمانی که به صفحه پرداخت بانک مراجعه می شود، در صورتیکه رمز عابر بانک یا هر یک از فیلدها

اشتباه وارد شود، پیغامی مبنی بر انقضای خرید نمایش داده میشه و باید مراحل از ابتدا طی شود.

(یا اینکه Backspace زد )

*** آیا این محدودیت از طرف یانک اعمال میشه یا پلاگین؟***


[تصویر:  ed92d38d8fec.jpg]


2- شماره فاکتوری که درج میشه، آیا برای همه یکسان است ؟

من با یک یوزر 3 بار خرید کردم و برای هر سه خرید شماره فاکتور یکی است.

3- زمان مندرج در فاکتور بر چه اساسی است ؟

(در رسید مای بی بی زمان خرید منطبق بر ساعت انجمن است و در پنل بانک پاسارگاد هم زمان فاکتور را درست می رنه ولی در صفحه پرداخت زمان را اشتباه می زنه)

4- در صورت خرید موفق، 30 ثانیه زمان داده میشه که به سایت مبدا برگشت (اگر هم کلیک نکنیم بر روی

تکمیل فرآیند خرید، خودش اتوماتیک بر می گرده)


[تصویر:  6f798b844366.jpg]



توی تستی که انجام دادم، در زمان برگشت، سایت مبدا باز نشد و اخطار زیر داده شده بود :


[تصویر:  50db081a6615.jpg]


و پول از حساب کاربر کسر و به حساب فروشنده واریز شده بود، اما به دلیل عدم امکان ازتباط با دیتابیس

هیچ گونه پیامی برای کاربر ارسال نشده بود (یعنی کاربر عملا رسیدی نداره و گروه کاربری آن هم ارتفا نیافته)

در این گونه موارد چه راهکاری توصیه می شود ؟


5- در تست بعدی، پس از انجام خرید، کاربر به سایت مبدا بازگشت داده شد ولی در بالای سایت اخطار

داده شد. به محض باز کردن پیام یا رفتن به صفحه ای دیگر، این اخطار اتوماتیک حذف میشه.

برای عدم نمایش این خطا، چه اقدامی باید انجام داد؟

(هر چند خللی در کارکرد سیستم ایجاد نمی کنه و فقط از لحاظ بصری جلوه نامناسبی می ده)


[تصویر:  4df4d434d481.jpg]


6- بنظرم گروه های کاربری محروم از عضویت ویژه کار نمی کنه، مطمئن نیستم (سایر دوستان هم اگر ممکن هست، یک تست بکنند)



*********************************************************


7- چگونه می توان واحد ریال را تبدیل به تومان کرد ؟ (همانند پلاگین زرین پال)

8- آیا امکان دارد که بجای ارتقا گروه کاربر، فقط رنگ کاربری آن عوض شود ؟

(کاربر در گروه فعلی بماند ولی برای تمایز، رنگ گروی کاربری تغییر کند)


یا سپاس Heart
پاسخ
#36
محمد جان با درگاه امن پاسارگاد مشکل خاصی وجود نداره و به خوبی کار کرد. درخواست ملت رو هم دادم ولی حدود 10 روزه خبری نیست. اونم دادن نتیجه تست رو ارائه خواهم داد.

فقط تا اونجا که ظواهر امر نشون میده، ساختار این پلاگین با پلاگین زرین پال یکی هست. امکانش هست اون پلاگین زرین پال رو هم در این ادغام کرد. یعنی شامل چهار درگاه : ملت، سامان، پاسارگاد و زرین پال؟Huh
Civil Engineering Association
http://forum.civilea.com
پاسخ
#37
(۱۳۹۱/۲/۱، ۱۳:۵۴:۳۸ عصر)geo نوشته است: سلام

من سیستم پرداخت امن پاسارگاد را تست کردم، چندتا مورد را دیدم، گفتم در میان بذارم :

1- زمانی که به صفحه پرداخت بانک مراجعه می شود، در صورتیکه رمز عابر بانک یا هر یک از فیلدها

اشتباه وارد شود، پیغامی مبنی بر انقضای خرید نمایش داده میشه و باید مراحل از ابتدا طی شود.

(یا اینکه Backspace زد )

*** آیا این محدودیت از طرف یانک اعمال میشه یا پلاگین؟***


[تصویر:  ed92d38d8fec.jpg]


2- شماره فاکتوری که درج میشه، آیا برای همه یکسان است ؟

من با یک یوزر 3 بار خرید کردم و برای هر سه خرید شماره فاکتور یکی است.

3- زمان مندرج در فاکتور بر چه اساسی است ؟

(در رسید مای بی بی زمان خرید منطبق بر ساعت انجمن است و در پنل بانک پاسارگاد هم زمان فاکتور را درست می رنه ولی در صفحه پرداخت زمان را اشتباه می زنه)

4- در صورت خرید موفق، 30 ثانیه زمان داده میشه که به سایت مبدا برگشت (اگر هم کلیک نکنیم بر روی

تکمیل فرآیند خرید، خودش اتوماتیک بر می گرده)


[تصویر:  6f798b844366.jpg]



توی تستی که انجام دادم، در زمان برگشت، سایت مبدا باز نشد و اخطار زیر داده شده بود :


[تصویر:  50db081a6615.jpg]


و پول از حساب کاربر کسر و به حساب فروشنده واریز شده بود، اما به دلیل عدم امکان ازتباط با دیتابیس

هیچ گونه پیامی برای کاربر ارسال نشده بود (یعنی کاربر عملا رسیدی نداره و گروه کاربری آن هم ارتفا نیافته)

در این گونه موارد چه راهکاری توصیه می شود ؟


5- در تست بعدی، پس از انجام خرید، کاربر به سایت مبدا بازگشت داده شد ولی در بالای سایت اخطار

داده شد. به محض باز کردن پیام یا رفتن به صفحه ای دیگر، این اخطار اتوماتیک حذف میشه.

برای عدم نمایش این خطا، چه اقدامی باید انجام داد؟

(هر چند خللی در کارکرد سیستم ایجاد نمی کنه و فقط از لحاظ بصری جلوه نامناسبی می ده)


[تصویر:  4df4d434d481.jpg]


6- بنظرم گروه های کاربری محروم از عضویت ویژه کار نمی کنه، مطمئن نیستم (سایر دوستان هم اگر ممکن هست، یک تست بکنند)



*********************************************************


7- چگونه می توان واحد ریال را تبدیل به تومان کرد ؟ (همانند پلاگین زرین پال)

8- آیا امکان دارد که بجای ارتقا گروه کاربر، فقط رنگ کاربری آن عوض شود ؟

(کاربر در گروه فعلی بماند ولی برای تمایز، رنگ گروی کاربری تغییر کند)


یا سپاس Heart

1- مربوط به برنامه نویسی بانک است و هیچ ارتباطی با پلاگین ندارد.
2- شماره خرید یکسان است نه شماره فاکتور (تراکنش)، که شماره آن برای امنیت بیشتر و اطمینان از صحت پرداخت برابر هزینه بسته است.
3- بر اساس زمان سرور شما.
4- مشکل از سرور شماست که نمی تواند به طور مستمر با دیتابیس ارتباط برقرار کند. راه حل این است که به مدیر سرور گزارش دهید.
5-برای دریافت نتیجه از سرور بانک پاسارگاد، از تابع curl استفاده می شود که سرور شما تابع curl را غیرفعال کرده است .
6- بررسی می شود.
7-در این نسخه این امکان وجود ندارد اما در نسخه بعدی اعمال می شود.
8-در این نسخه این امکان وجود ندارد اما در نسخه بعدی اعمال می شود.


(۱۳۹۱/۲/۱، ۲۱:۴۲:۲۴ عصر)poolmand نوشته است: محمد جان با درگاه امن پاسارگاد مشکل خاصی وجود نداره و به خوبی کار کرد. درخواست ملت رو هم دادم ولی حدود 10 روزه خبری نیست. اونم دادن نتیجه تست رو ارائه خواهم داد.

فقط تا اونجا که ظواهر امر نشون میده، ساختار این پلاگین با پلاگین زرین پال یکی هست. امکانش هست اون پلاگین زرین پال رو هم در این ادغام کرد. یعنی شامل چهار درگاه : ملت، سامان، پاسارگاد و زرین پال؟Huh

در این نسخه این امکان وجود ندارد اما در نسخه بعدی اعمال می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسطHOssE!N-B (۱۳۹۱/۲/۲، ۱۰:۵۱:۱۲ صبح) ، geo (۱۳۹۱/۲/۲، ۱۱:۱۰:۲۲ صبح) ، motorola30 (۱۳۹۳/۹/۱۶، ۱۹:۰۵:۰۱ عصر)
#38
سلام

جناب زنگنه در خصوص مطلبی که فرمودید :

نقل قول: 5-برای دریافت نتیجه از سرور بانک پاسارگاد، از تابع curl استفاده می شود که سرور شما تابع curl را غیرفعال کرده است .


من با پشتیبانی هاست (نت افراز) موضوع را مطرح کردم و این گونه پاسخ دادند :

نقل قول: توابع کرل به صورت پیش فرض بر سرویس هاسیتنگ شما فعال می باشد.

پیام خطای نمایش داده شده مربوط به فعال بودن
open_basedir
در تنظیمات پی.اچ.پی سرور میزبان سرویس شما به صورت پیش فرض می باشد(آپشن
safe_mode
بر روی سرویس شما خاموش می باشد) غیر فعال کردن
open_basedir
بر روی سرویس های هاستینگ اشتراکی به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد. البته راههای میانبر رفع این مشکل وجود دارد. شما میتوانید از طراح اسکریپت مربوطه بخواهید با انجام اصلاحات لازم مشکل ریدایرکت خودکار از طریق
curl
را در اسکریپت مربوطه برطرف کند.



http://php.net/manual/en/function.curl-s...php#102121


http://www.edmondscommerce.co.uk/curl/ph...safe-mode/
پاسخ
#39
پیوستن به برخی از گروه ها میتونه آزاد باشه یا اینکه این گروه ها یک رهبر داشته باشند که درخواست ها رو مدیریت کنه.
پلاگین این قابلیت رو داره که برای گروه هایی کار کنه که پیوستن به اونها آزاد هست و کاربران بعد از پرداخت باز هم نیازمند تایید "رهبر گروه" باشند برای عضویت ؟
یعنی در واقع 2 شرط لازم باشه بری پیوستن به گروه:
1. پرداخت پول
2. تایید رهبر گروه
www.r30.ir انجمن تخصصی هواپیمای مدل
پاسخ
#40
نقل قول: 6- بنظرم گروه های کاربری محروم از عضویت ویژه کار نمی کنه، مطمئن نیستم (سایر دوستان هم اگر ممکن هست، یک تست بکنند)

نقل قول: 6- بررسی می شود.


سلام

در خصوص مورد بالا، دوبار تست کردم و فهمیدم مشکل در کدام قسمت است :

در تنظیمات پلاگین برای دو قسمت زیر :

اعضای محروم

گروه‌های محروم

باید پس از وارد کردن شماره آی دی از ثبت نام آن ها جلوگیری کنه، این کار توسط پلاگین انجام میشه

ولی در مرحله ای که اساسا بی فایده است.

یعنی پلاگین به همه حتی گروه و کاربر محروم اجازه پرداخت حق عضویت می ده و فقط در مرحله

ریدایرکت از بانک، برای محرومین، اجازه دیدن پیام خصوصی (رسید پرداخت) را نمی ده.

یعنی پول از حساب وی کم شده ولی محروم تلقی شده.

در واقع باید این ممانعت در یک مرحله قبل از پرداخت انجام بشه.

حالا باز خودتون هم تست کنید.

یک پیشنهاد هم داشتم :

در صورت امکان در نسخه بعد، در قسمت تنظیمات یک فیلد جدید مانند "متن پیام خصوصی " ساخته بشه

که برای گروه و کاربران محروم، یک متن نمایش داده بشه که علت عدم دسترسی به صفحه را بتوان نوشت.

چون اینجوری ممکنه کاربران فکر کنند، سایت مشکل داره.

(مثل زمانی که انجمن را خاموش می کنیم و برای کاربران نمایش داده میشه، انجمن در حال حاضر بسته است، مدیریت دلیل امر را چنین بیان می کند :

.......... )


***********************************************

البته یک مشکل دیگه هم با پرداخت از طریق اینترنت اکسپلورر وجود داشت

که پس از ورود به صفحه بانک پیام زیر نمایش داده میشه :

[تصویر:  5d02fef7d9a2.jpg]

و دیگه هر چی هم بک می زنم، بر نمیگرده.

که گویا مشکل به سامانه پی پد مربوط میشه و گفتند بزودی حل می کنیم.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  عدم نمایش ایکن های پلاگین بانک hosseinsharbati 4 2,574 ۱۳۹۴/۲/۸، ۱۹:۳۵:۱۹ عصر
آخرین ارسال: hosseinsharbati

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان