هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
يک سردر جالب برای سایت و انجمن
#1
Heart 
با درود
برخی از سایت ها بازدید کننده را بطور مستقیم وارد بخش های سایتشان نمی کنند بلکه در ابتدا یک صفحه ورودی ایجاد می کنند و با انتخاب بازدید کننده بخش های گوناگون سایت در دسترسشان قرار می گیرد. در یکی از سایت ها یک طرح از صفحه ورودی یا سردر سایت ( بقول خود طراحش صفحه فرود ) دیدم که خیلی جالب است . به دوستان معرفی میکنم که تا در صورت پسند استفاده کنند. نخست به اینجا بروید و نمونه تمام شده را ببینید . سپس در صورت علاقه مند شدن , فایل زیر را دانلود کنید .
توجه کنید : این فایل ها خام هستند و جای کار زیادی دارند که با سلیقه شما به سرانجام میرسند . میتوانید از بخش هایی از آن ( مانند دکمه ها , فیس بوک و غیره و اسلاید شو ) و یا از تمامی آن با تغییرات اعمال شده توسط خودتان استفاده کنید .
منبع : XHTML-Valid-Websites Forum



فایل‌(های) پیوست شده
.zip   landing-page-package.zip (اندازه: 984.32 KB / تعداد دفعات دریافت: 73)
پاسخ
 سپاس شده توسطMt edition (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۱۱:۱۹:۰۳ صبح) ، emir.yanliz (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۱۱:۲۰:۱۱ صبح) ، khp (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۱۱:۲۳:۲۳ صبح) ، diakoo (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۱۱:۴۱:۰۴ صبح) ، حسام222 (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۱۳:۱۵:۵۶ عصر) ، geo (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۱۳:۴۷:۴۴ عصر) ، mahpishoni (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۱۶:۰۲:۲۰ عصر) ، yasan100 (۱۳۹۰/۱۲/۲۷، ۰۷:۵۸:۱۹ صبح) ، yaser0421 (۱۳۹۰/۱۲/۲۹، ۰۴:۰۲:۲۸ صبح) ، behzad00 (۱۳۹۱/۲/۲، ۱۴:۲۶:۳۰ عصر) ، SAEED.M (۱۳۹۲/۹/۱۶، ۰۳:۴۷:۳۳ صبح)
#2
سلام
دوتا سوال داشتم
اول اینکه توی فایل پیوست یک سری فولدر بود که توی هاست بنده نبودش باید اونورا ایجاد کنم بعد محتویاتشو انتقال بدم یا نه،میتونم همرو درفایل زیپ کنم و بعد در روت اپلود کنم؟
دوم اینکه ادرسی که برای سردر قرار میگره چیه؟Prtal.php?
پاسخ
 سپاس شده توسطمیدوری (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۱۳:۵۷:۰۳ عصر)
#3
به قسمت " توجه کنید " توجه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسطحسام222 (۱۳۹۰/۱۲/۲۷، ۰۱:۲۷:۵۸ صبح)
#4
بله اتفاقا توجه کردم اما فکر کنم اینی که شما فرمودید درباره طراحی بعد از نصب سردر هست
اما سوال من دررابطه با نحوه اپلود هست،چون وقتی اپلود کردم فرقی نکرد
چون من اصلا در این زمینه نه تجربه دارم و نه تخصص،لطفا راهنمایی کنید
سپاس
پاسخ
 سپاس شده توسطمیدوری (۱۳۹۰/۱۲/۲۷، ۰۲:۰۵:۴۳ صبح)
#5
درود به تو دوست گرامي .
کجا آپلود کردید و اصلا چی رو آپلود کردید ؟
فایل ها خام هستند و باید پس از طراحی تصویر ها و آدرس دهی های لازم و دستکاری هایی که با آگاهی باید انجام شود در سیسم نصب و راه اندازی شوند . این فایل فشرده پس از باز شدن به عنوان مثال به شما خمیری میدهد که آماده تندیس سازی است و تندیس ساز آن شمایید . این کارها با راهنمایی یکی دو خطی قابل فهم نخواهد بود باید پیش زمینه ای در این گونه موارد داشته باشید . با دوستانی که در این زمینه آگاهی دارند مشورت و با مطالعه کتاب های مربوط به زبان های برنامه نویسی کسب دانش کنید تا با دید بازتر اقدام به کار در این زمینه ها نمایید .

سال خوبی داشته باشیدHeart
پاسخ
 سپاس شده توسطحسام222 (۱۳۹۰/۱۲/۲۷، ۰۲:۵۲:۰۲ صبح)
#6
خیلی ممنون از توضیح
پاسخ
 سپاس شده توسطمیدوری (۱۳۹۰/۱۲/۲۷، ۰۳:۵۴:۲۸ صبح) ، شماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۸:۳۴ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۲۰:۲۰ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۳:۵۸ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان