هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نصب ویندوز 8 با تنها 11 کلیک
#1
نصب ویندوز 8 با تنها 11 کلیک

اعتراض بسیاری از کاربران به دشوار بودن فرایند به روزرسانی و نصب نسخه های جدید ویندوز باعث شده مایکروسافت برای حل این مشکل یک راه حل اساسی به کار گیرد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، این شرکت قول داده که کاربران ویندوز 7 برای به روزرسانی سیستم عامل خود و نصب ویندوز 8 تنها باید 11 کلیک انجام دهند .

این در حالی بود که برای به روزرسانی و نصب ویندوز 7 باید چهار مرحله مختلف پشت سر گذارده شده و 60 پنجره باز می شدند. همچنین برای این منظور باید دهها کلیک موشواره صورت می گرفت.

مایکروسافت می گوید برای مهاجرت به ویندوز 8 از طریق ویندوز 7 باید تنها یک مرحله طی شود و 11 کلیک در همین مرحله برای پشت سر گذاردن همه مراحل کافی خواهد بود.

در جریان همین فرایند کوتاه سازگاری سخت افزار سیستم با ویندوز 8 کنترل شده و بهترین نسخه این ویندوز برای نصب انتخاب می شود.

در نهایت فرایند به روز رسانی و نصب ویندوز 8 آغاز می شود و نسخه تازه بدون دردسر بر روی رایانه فرد نصب خواهد شد. البته کاربران برای به روزرسانی ویندوز 7 به ویندوز 8 باید یم کلید محصول 25 رقمی را خریداری کنند.

ویندوز 8 در انتهای سال 2012 یا اوایل سال 2013 در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

منبع:وبگردی2030
انجمن تفریحی میهن دانلود
پوسته بسیار زیبا برای عید نوروز
برای ساخت چت روم به بنده پیام خصوصی بدید

[/url]
[url=http://www.asalchat.com/]
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۱:۱۸ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۳:۲۷ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۳:۴۲ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان