۱۳۹۴/۴/۲۸، ۰۳:۵۳:۳۱ صبح
ساعت 3:52 دقیقه بیست و هشتم تیر
در حال علااافی و دیدن کلیپ های آپارات و سعی در نصب پلاگین گوگل سئو و تماشای Supernatural
همش با هم خخخخخخخخ
به امید اینکه مای بی بی ایران دوباره جون بیگیره
|
شب زنده داران مای بی بی
|
||||||||||||
|
۱۳۹۴/۴/۲۸، ۰۳:۵۳:۳۱ صبح
ساعت 3:52 دقیقه بیست و هشتم تیر
در حال علااافی و دیدن کلیپ های آپارات و سعی در نصب پلاگین گوگل سئو و تماشای Supernatural
همش با هم خخخخخخخخ
به امید اینکه مای بی بی ایران دوباره جون بیگیره
سلام
دیگه نه انجمن دارم و نه وبمسترم ولی پروپا قرص ترین یوزر این تاپیکم وقتی حوصلم سر میره میام اینجا و تاپیک های قدیمی رو میخونم (فک کنم تو این چن سال 10 ها بار خوندمشون) امروزه دیگه انجمن های گفتگو شلوغی قبلا رو ندارن و جاشون رو به چیزای جدید دادن ولی برای من یکی, هیچ چیز انجمن نمیشه واقعا یاد باد آن روزگاران یاد باد یه خسته نباشید هم به پشتیبان های همیشگی مای بی بی پارسی عرض میکنم. خدا قوت تجربه 2 سال انجمن داری و حضور تو این پشتیبانی از بهترین دوران های زندگیم بود. امیدوارم بازم تو زندگیم اتفاق بیوفته ا موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است![]()
۱۳۹۹/۲/۲۱، ۰۱:۰۹:۱۷ صبح
یادش بخیر چقدر اینجا یه زمان شلوغ و پر محتوا و مخاطب بود چقدر چشم گذاشتم روی ترجمه پلاگین و قالب و چقدر چیز یاد گرفتم اینجا...
زدن سایت واسم یه اتفاق جالب بود و بعد از حذف دامینم دیگه هیچ کس نتونست دامین رو بگیره چقدر اون موقع رقیب داشت دامین من با همه پسوندی میساختن سایت منو ورودی جوملا انجمن مای بی بی با قالب سئو چقدر پلاگین نصب میکردیم... یادش بخیر واقعا الان داشتم انجمن رو چک میکردم یه زمان ارزوی همه این بود که توی لیست برترین ارسال کننده ها باشن الان برترین ارسال کننده ها زیر ده تا هستن... بازم ممنون ازتون که اگه خیلی چیزامونو از دست دادیم خاطراتمون رو هنوز زنده نگه داشتین.
۱۳۹۹/۲/۲۱، ۲۲:۰۷:۵۷ عصر
(۱۳۹۹/۲/۲۱، ۰۱:۰۹:۱۷ صبح)reza.t.gh نوشته است: یادش بخیر چقدر اینجا یه زمان شلوغ و پر محتوا و مخاطب بود چقدر چشم گذاشتم روی ترجمه پلاگین و قالب و چقدر چیز یاد گرفتم اینجا...روزهای خوبی بود. تکنولوژی و نیازهای مردم عوض میشه. انجمنها هم عملاً از بین رفتند
۱۳۹۹/۲/۲۲، ۰۳:۵۹:۱۱ صبح
(۱۳۹۹/۲/۲۱، ۲۲:۰۷:۵۷ عصر)Pars نوشته است:مای بی بی 2 کی میاد؟(۱۳۹۹/۲/۲۱، ۰۱:۰۹:۱۷ صبح)reza.t.gh نوشته است: یادش بخیر چقدر اینجا یه زمان شلوغ و پر محتوا و مخاطب بود چقدر چشم گذاشتم روی ترجمه پلاگین و قالب و چقدر چیز یاد گرفتم اینجا...روزهای خوبی بود. تکنولوژی و نیازهای مردم عوض میشه. انجمنها هم عملاً از بین رفتند چاره ای برای رونق انجمن ها نداره؟
۱۳۹۹/۳/۱۶، ۲۲:۳۸:۳۱ عصر
(۱۳۹۹/۲/۲۲، ۰۳:۵۹:۱۱ صبح)Ehssan_it نوشته است:از سای مرجع چک کنید تا ترجمه بشه هم یکم طول میکشه درمورد رونق سایت هم متاسفانه موقتا هیچ امیدی به سایتها نیست مگر اینکه سایتون قدرت بالایی داشته باشه مثه ورزش سه یا دیجی کالا که نیاز مخاطب باشه سایتهای انجمنی میشه گفت 99 درصدشون عمرشون تموم شده و راغب ندارن دیگه(۱۳۹۹/۲/۲۱، ۲۲:۰۷:۵۷ عصر)Pars نوشته است:مای بی بی 2 کی میاد؟(۱۳۹۹/۲/۲۱، ۰۱:۰۹:۱۷ صبح)reza.t.gh نوشته است: یادش بخیر چقدر اینجا یه زمان شلوغ و پر محتوا و مخاطب بود چقدر چشم گذاشتم روی ترجمه پلاگین و قالب و چقدر چیز یاد گرفتم اینجا...روزهای خوبی بود. تکنولوژی و نیازهای مردم عوض میشه. انجمنها هم عملاً از بین رفتند
| ||||||||||||
|
|