هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کتاب انجمن های اینترنتی ایران
#1
با سلام به کلیه وب مستران و مدیران سایت ها و انجمن های عمومی و تخصصی ایران.

با توجه به اینکه اینترنت ایران وضع نابسامانی دارد و هیچ منبع و مرجعی در کتابخانه های ما برای پیدا کردن سایت مناسب وجود ندارد ما تصمیم به چاپ کتاب لینک دایرکتوری سایت های ایرانی گرفتیم که بخشی از آن مربوط به انجمن های اینترنتی می شود . این کتاب در آینده به کتاب مرجع تبدیل می شود .

برای ثبت سایت و یا لینک های خود در این کتاب که هم به صورت اینترنتی و هم چاپی می باشد به آدرس link.9kte.com مراجعه نمایید و کد مربوطه را در فوتر سایت خود و در کنار کد وبگذر کپی کنید و سپس لینک سایت خود را در سیستم هوشمند تبادل لینک با آدرس www.link.9kte.com ثبت کنید . اگر شما کد را به صورت کامل در سایت خود قرار داده باشید ، لینک شما ثبت می شود و ما پس از بازدید از لینک و سایت شما ، موضوع و محتوا و سایت شما را چک می کنیم و از هر نظر تایید می کنیم و برای ثبت در کتاب اقدام می کنیم .

توجه داشته باشید که دامین به نام خود شما باشد .
در سایت شما نباید مطالب خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته باشد .
تا جای ممکن نباید انجمن و سایتی همنام شما در ایران وجود داشته باشد .
اگر سایت شما دارای ساب دامین است باید کد در ساب دامین نیز قرار بگیرد .تا معلوم شود آن ساب دامین مال شما ست .
تا جای ممکن از ثبت ساب دامین ها خود داری کنید زیرا ممکن است ما د رکتاب فقط دامین ها را ثبت کنیم .
پس از چاپ کتاب مسئول همه لینک ها و تغییرات خود شما هستید .
سعی کنید سایت خود را در پایگاه ساماندهی وزارت ارشاد ثبت کنید زیرا تعداد ستاره های شما د رکتاب بیشتر می شود .
توجه داشته باشید که پس از چاپ کتاب و راه اندازی سایتی برای جستجوی دقیق و موثر برای سایت های ثبت شده توسط شما ، این سایت ها در اختیار همه ارگان ها و موسسات و ... قرار خواهد گرفت و به عنوان سایت های مفید معرفی خواهند شد .

نام دقیق کتاب و سایت مربوطه در آینده ای نزدیک اعلام می شود .


توجه داشته باشید که قراردادن لینک ما در سایت خود به تنهایی کافی نمی باشد و باید کل کد که دارای فایل فلش با حجم و اندازه کم است را در سایت خود قرار دهید .

مهلت ثبت لینک بسیار محدود است و ممکن است برخی از سایت های مفید به دلیل عدم اطلاع در کتاب وارد نشود بنابراین لطفا به دوستان و سایر وب سایت ها خبر دهید و اطلاع رسانی کنید . توجه داشته باشید که در صورت اطلاع رسانی دقیق و موثر شما ، نام مدیر سایت و لینک سایت شما به عنوان سایت همکار در کتاب منتشر می شود .
برای اطلاع رسانی همین متن بالا را برای همه ایمیل کنید . و اگر سایت آنها ثبت شد به ما اطلاع دهید . همچنین از طریق اعلام در صفحه اول سایت خود و قراردادن بنر و ... می توانید به عنوان همکار ما در کتاب معرفی شوید . شما می توانید با ایمیل info@9kte.com با ما در ارتباط باشید .
به دنبال یک برنامه نویس حرفه ای مای بی بی و php کار هستم. پیام خصوصی بدید
پاسخ
 سپاس شده توسط1STAR (۱۳۹۰/۲/۲۸، ۲۰:۲۰:۴۷ عصر)
#2
ثبت سایت تو ساماندهی یعنی باید فاتحه سایت رو بخونی چون کوچکترین کلمه باعث فیلتر شدن میشه دستی دستی میخوای برن تو چاه؟Tongue
پاسخ
#3
من گفتم اگر خواستید . این قضیه دلخواه است زیرا ما نمی خواهیم محدودیت زیاد ایجاد کنیم ولی ثبت سایت در ساماندهی باعث میشود اعتماد به چاپ آن سایت در کتاب بیشتر شود . یک سری از سایت ها را برای کودکان م یخواهیم معرفی کنیم و آنها حتما باید عضو ساماندهی باشند ولی برای انجمن ها لازم نیست
به دنبال یک برنامه نویس حرفه ای مای بی بی و php کار هستم. پیام خصوصی بدید
پاسخ
 سپاس شده توسطgoldten (۱۳۹۰/۲/۲، ۰۳:۲۵:۵۹ صبح) ، 1STAR (۱۳۹۰/۲/۲۸، ۲۰:۲۰:۵۱ عصر)
#4
دوستان عزیز و مدیران انجمن های تخصصی .
با توجه به اعلام ما چرا تا کنون فقط تعداد کمی ثبت نام کرده اند ؟ دلیل این کار شما چیست؟
ما می خواهیم یک کتاب چاپ کنیم که لینک انجمن ها و سایت ها و وبلاگ های ایران در آن معرفی شده اند . آیا نمی خواهید سایت خود رادر این کتاب چاپ کنید ؟

شاید این تاپیک دیده نشده است . از مدیران مای بی بی می خواهم د راین رابطه با ما همکاری نمایند تا این کتاب که برای اولین بار در ایران است هر چه سریع تر چاپ شود و در اختیار متخصصین مربوطه قرر گیرد .

شما باید یک کد که شامل لینک سایت نکته و یک آمار گیر است را در سایت خود قرار دهید . تا ما بر اساس بازدید روزانه از سایت شما و یک سری مشخصات دیگر سایت شما را در کتاب ثبت و چاپ کنیم . و پلی بین دنیای مجازی و حقیقی ایجاد کنیم .

مدیران سایت ها و انجمن ها و وبلاگ ها لطفا اطلاع رسانی کنید زیرا ما بودجه کافی برای تبلیغات و اطلاع رسانی نداریم و همین که بتونیم این کتاب را چاپ کنیم هم کلی کار کردیم . اگر اطلاع رسانی خوبی کنید مطمئن باشید ما هم جبران می کنیم . و هم از نظر بازدید و هم معرفی محصولات شما در خدمت هستیم .

www.9kte.com


با تشکر
به دنبال یک برنامه نویس حرفه ای مای بی بی و php کار هستم. پیام خصوصی بدید
پاسخ
 سپاس شده توسطrizesh (۱۳۹۰/۲/۱۷، ۲۲:۴۲:۱۹ عصر) ، red_boy (۱۳۹۰/۲/۲۰، ۰۱:۵۴:۱۴ صبح) ، 1STAR (۱۳۹۰/۲/۲۸، ۲۰:۲۰:۵۳ عصر)
#5
به امید خدا من عضو شدم
Angel
فان 98
تــ مپا
برای هردو سایت نویسنده میپذیرم
ایمیل : rizeshawesome@gmail.com
پاسخ
 سپاس شده توسطnokte (۱۳۹۰/۲/۲۵، ۰۱:۰۱:۴۴ صبح)
#6
من هم عضو شدم
پاسخ
 سپاس شده توسطnokte (۱۳۹۰/۲/۲۵، ۰۱:۰۱:۴۷ صبح)
#7
(۱۳۹۰/۲/۱۷، ۲۲:۵۱:۵۲ عصر)rizesh نوشته است: به امید خدا من عضو شدم
Angel

دوست عزیز شما فقط فرم ثبت نام را تکمیل کرده اید ولی کد فعال سازی را در سایت خود قرار نداده اید
لطفا کد فعال سازی که شامل یک آمار گیر هست رادر سایت خود قرار دهید . بهتر است در تمام صفحات سایت قرار دهید و یا در فوتر سایت که بتوانیم آمار دقیق و صحیح بازدید از سایت شما را مشاهده کنیم و طبق آن به سایت شما امتیاز دهیم و دسته بندی کنیم .

توجه توجه :
برخی از مدیران سایت ها هدف از کار ما را متوجه نشدند و فکر می کنند هدف ما تبادل لینک است در صورتی که هدف ما محاسبه آمار واقعی سایت شماست که بتوانیم طبق آن به سایت و وبلاگ شما امتیاز دهیم . برخی فقط سایت ما را در قسمت تبادل لینک سایت خود قرار می دهند در صورتی که باید کل کد را قرار دهند

لطفا کد فعال سازی را به هیچ وجه تغییر ندهید .زیرا آمارگیر قادر به محاسبه بازدید از سایت شما نمی باشد

با تشکر
به دنبال یک برنامه نویس حرفه ای مای بی بی و php کار هستم. پیام خصوصی بدید
پاسخ
 سپاس شده توسط1STAR (۱۳۹۰/۲/۲۸، ۲۰:۲۰:۵۸ عصر)
#8
چه کاریه؟!!کد بزارن و این چیزا؟
به خودشون بگو امارتون چقدره دروغ که نمیگن یه میانگین بهت میدن!Idea
پاسخ
#9
(۱۳۹۰/۲/۲۲، ۰۲:۲۵:۱۹ صبح)goldten نوشته است: چه کاریه؟!!کد بزارن و این چیزا؟
به خودشون بگو امارتون چقدره دروغ که نمیگن یه میانگین بهت میدن!Idea

دوست عزیز اینکه با تک تک سایت ها تماس بگیریم و از آنها آمار سایتشان را بپرسیم که کار بسیار وقت گیری می شود و درضمن همه آمار را بالا تر از آن چیزی که هست می دهند و کلا روش اصولی نیست . ما قراره دو الی سه هزار سایت را در کتاب چاپ کنیم و توسط یک آمار گیر ساده می توانیم اطلاعات بازدید از سایت را بدست آوریم . درضمن همیشه می توانیم به آمار بازدید به روز دسترسی داشته باشیم .

به زودی بنر های خاصی برای این کار طراحی می کنیم زیرا وقت زیادی تا چاپ کتاب نداریم و باید مدیران سایت ها هر چه سریع تر اقدام به ثبت سایت خود در کتاب نمایند . بنده و دوستانم نیز مسئول پی گیری و تبلیغات در اینترنت هستیم ولی کتاب را موسسه دیگری چاپ می کند و ما باید هر چه سریع تر بهترین سایت های اینترنتی را بیرون بکشیم و در کتاب چاپ کنیم . جالبه که کسانی که در انجمن هستند هنوز سایت خود را ثبت نکرده اند !!! با اینکه رایگانه !!! حالا اگر پولیش می کردیم کلی ثبت نامی داشتیم و پیشنهاد همکاری و ... خوب دیگه اینجا ایرانه . انشا ا... وقتی چاپ اولش بیرون اومد بعد دیگه به این راحتی هر سایتی را ثبت نمی کنیم و سایت هایی که به ما کمک کرده اند و ثبت نام نموده اند را برای همیشه در کتاب چاپ می کنیم .

دوستان توجه داشته باشند که ثبت نام و تکمیل فرم به تنهایی کافی نیست . باید کد فعال سازی را در سایت و یا انجمن خود در تمام صفحات قرار دهید . درج لینک ما در سایت شما به عنوان حق الزحمه این کار حساب می شود . بقیه کد هم که یک امار گیر است .

لطفا بنر های ما را در سایت و یا انجمن خود قرار دهید حتی اگر شده برای مدتی محدود تا سایت شما به عنوان همکار در کتاب با جایگاه اختصاصی معرفی شود .

به زودی وقتی تعداد لینک ها زیاد تر شود برای چاپ لینک ها هزینه اخذ می شود . کسانی که زود تر ثبت نام کنند خوب یعنی به ایده ما احترام گذاشته اند و بنابراین هزینه ای نمی دهند و رایگان است .

هر چه سریع تر سایت ، انجمن و وبلاگ خود و دوستان خود را در کتاب لینک دایرکتوری سایت های ایرانی ثبت و چاپ کنید . برای اولین بار در ایران

www.9kte.com
www.link.9kte.com

به دنبال یک برنامه نویس حرفه ای مای بی بی و php کار هستم. پیام خصوصی بدید
پاسخ
 سپاس شده توسط1STAR (۱۳۹۰/۲/۲۸، ۲۰:۲۱:۰۲ عصر)
#10
دوستان عزیز در صورتی که بنری از ما در سایت خود قرار دادید و یا این مطلب را به گروه و اعضای خود ارسال کردید به ما اطلاع بدید تا مکانی در کتاب برای شما اختصاص دهیم و آمار همکاران دستمون باشه

با تشکر
به دنبال یک برنامه نویس حرفه ای مای بی بی و php کار هستم. پیام خصوصی بدید
پاسخ
 سپاس شده توسط1STAR (۱۳۹۰/۲/۲۸، ۲۰:۲۱:۰۶ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان