هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جست‌وجوگر اينترنتي Bing از Google دقيق‌تر است
#1
طبق آخرين مطالعه صورت گرفته در اين زمينه، کاربراني که از جست‌وجوگر اينترنتي Bing مايکروسافت استفاده مي‌کنند در ژانويه امسال در ۵۴/۸۱ درصد موارد روي لينک‌هاي نمايش داده شده کليک کرده‌اند و اين در حالي است که تنها روي ۵۸/۶۵ درصد از لينک‌هاي نمايش داده شده توسط جست‌وجوگر گوگل در اين مدت کليک شده است. اين ارقام نشان مي‌دهد که جست‌وجوگر آنلاين Bing نتايج حاصل از جست‌وجوها را دقيق‌تر نشان مي‌دهد و به همين خاطر محبوبيت بيشتري نزد کاربران دارد.

مرکز Hitwise با انتشار يک بيانيه رسمي در اين زمينه توضيح داد: «تعداد جست‌وجوهاي اينترنتي ناموفق نشان دهنده يک فرصت براي موتور جست‌وجوها و شرکت‌هاي تبليغاتي است تا بتوانند تبليغات را در سايت‌هايي منتشر کنند که آسان‌تر در نتايج جست‌وجوها يافت مي‌شوند».

در اين بررسي همچنين مشخص شده است که Bing مايکروسافت در حال تصاحب بازار جهاني گوگل است که کارشناسان دليل اصلي اين اتفاق را ادغام آن با سايت ياهو مي‌دانند. طبق آمار موجود در ژانويه ۲۰۱۱ حدود ۴۴/۲۷ درصد از بازار جست‌وجوهاي اينترنتي آمريکا در دست Bing بود که اين رقم ۶ درصد نسبت به ماه قبل از آن افزايش يافت. در اين دوره زماني سهم گوگل با کاهش ۲ درصدي به ۹۵/۶۷ درصد رسيد

منبع : اخبار پارسیک
پاسخ
 سپاس شده توسطCancer9003 (۱۳۸۹/۱۱/۲۱، ۱۵:۰۹:۵۰ عصر) ، FunSeT (۱۳۸۹/۱۱/۲۱، ۱۶:۲۰:۲۹ عصر) ، Mt edition (۱۳۸۹/۱۱/۲۱، ۱۹:۱۹:۳۹ عصر) ، golforosh (۱۳۸۹/۱۱/۲۱، ۲۰:۳۲:۵۷ عصر) ، persiavip (۱۳۸۹/۱۱/۲۲، ۰۳:۰۴:۵۶ صبح) ، kavian (۱۳۸۹/۱۱/۲۴، ۰۰:۲۷:۴۲ صبح)
#2
Bing 54%
google 58%
هنوز که گوگل بالاتره؟
پاسخ
#3
آقا منبع رو که نوشتم !! من امروز اینو خوندم !!!!
پاسخ
#4
من طبق تجربه خودم با گوگل رضایت خیلی بیشتری دارم.

شاید برای زبان انگلیسی اینجوری هست.

www.r30.ir انجمن تخصصی هواپیمای مدل
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۷:۱۱ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۸:۵۴ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۲:۳۱ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان