ارسالها: 986
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ۸ تير ۱۳۸۹
اعتبار:
37
عدم سرچ کاربران
عدم پاسخگویی افرادی که خودشون سرشته دارند و انتظار برای کمک توسط مدیران
کلا همیشه منتظریم بقیه کمک کنند
خیلی ها انجمن هایی فوق العاده دارن و تخصص اونها خیلی بیشتر از من هستش ولی وقتی اینجور افراد خودشون سوالشون پاسخ داده میشه میرن و دیگه اینجا نمیان تا دوباره کارشون گیر کنه و این خیلی نامردیه
برای ثبت نام پرواز پاراگلایدر روی عکس کلیک کنید
ارسالها: 4,762
موضوعها: 702
تاریخ عضویت: ۱۰ مرداد ۱۳۸۸
اعتبار:
378
مساله بهتر و بد تر شدن پشتیبانی نیست. مساله اینه که خیلی وقت ها به پرسش ها و موضوع های تکراری و بی جا ارسال میشه و این هست که مشکل ایجاد می کنه.
من بعد از 4 روز به انجمن سر زدم، خیلی از ارسال ها بی جا و تکراری هست و یا بعضی از ارسال ها مثل ارسال هایی است که در انجمن های سرگرمی ارسال می شود.
این را نمی شود تقصیر کسی انداخت. چون در این انجمن از هر سنی هستند و بیتشر آن ها کم سن، پس توقع بی جایی نداریم.
سعی می کنیم کیفیت پاسخگویی را حفظ کنیم اما بسته به توان خودمان.
کیفیت یک پشتیبانی تنها به مدیران و پاسخگویی بر نمیگرده به کاربران و ارسال های اون ها هم بر میگرده.
مردان بزرگ اراده میکنند و مردان کوچک آرزو
اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت میخواهد.
ارسالها: 39
موضوعها: 8
تاریخ عضویت: ۱۰ دي ۱۳۸۹
من 2 تا پیشنهاد دارم نمیدونم اما فکر میکنم کمک کنه
1) یک پاکسازی کلی انجام بدیم و کل تاپیک های تکراری و بیخود حذف بشه این کار به سرج هم کمک میکنه و میشه این کارو هز 6 ماه یکبار انجام داد
2) به تعدادی از کاربران که اطلاعات کافی دارند سمت مدیریت پیشنهاد بشه و یا پشنهاداتی مثل تبادل بنر تا ای دوستان تشویق بشن تا کمک کنن و کار مدیران سبک تر بشه .