هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پشتیبانی ضعیف مای بی بی ایران
#11
عدم سرچ کاربران
عدم پاسخگویی افرادی که خودشون سرشته دارند و انتظار برای کمک توسط مدیران
کلا همیشه منتظریم بقیه کمک کنند
خیلی ها انجمن هایی فوق العاده دارن و تخصص اونها خیلی بیشتر از من هستش ولی وقتی اینجور افراد خودشون سوالشون پاسخ داده میشه میرن و دیگه اینجا نمیان تا دوباره کارشون گیر کنه و این خیلی نامردیه
[تصویر:  c613paraglider.png]

برای ثبت نام پرواز پاراگلایدر روی عکس کلیک کنید
پاسخ
 سپاس شده توسطIranDeliver (۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۰:۳۸:۳۸ عصر) ، Mt edition (۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۱:۳۵:۴۲ عصر) ، samet98 (۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۲:۴۴:۴۸ عصر) ، persiavip (۱۳۸۹/۱۲/۱۶، ۱۵:۲۱:۵۵ عصر) ، majid01 (۱۳۹۰/۸/۱۰، ۱۹:۲۰:۱۱ عصر)
#12
مساله بهتر و بد تر شدن پشتیبانی نیست. مساله اینه که خیلی وقت ها به پرسش ها و موضوع های تکراری و بی جا ارسال میشه و این هست که مشکل ایجاد می کنه.
من بعد از 4 روز به انجمن سر زدم، خیلی از ارسال ها بی جا و تکراری هست و یا بعضی از ارسال ها مثل ارسال هایی است که در انجمن های سرگرمی ارسال می شود.
این را نمی شود تقصیر کسی انداخت. چون در این انجمن از هر سنی هستند و بیتشر آن ها کم سن، پس توقع بی جایی نداریم.
سعی می کنیم کیفیت پاسخگویی را حفظ کنیم اما بسته به توان خودمان.
کیفیت یک پشتیبانی تنها به مدیران و پاسخگویی بر نمیگرده به کاربران و ارسال های اون ها هم بر میگرده.


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

پاسخ
 سپاس شده توسطMt edition (۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۱:۳۶:۰۱ عصر) ، FunSeT (۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۱:۵۴:۴۶ عصر) ، AR@KST@R (۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۲:۰۵:۴۶ عصر) ، samet98 (۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۲:۴۴:۵۴ عصر) ، goldten (۱۳۸۹/۱۱/۶، ۰۴:۲۸:۲۹ صبح)
#13
من 2 تا پیشنهاد دارم نمیدونم اما فکر میکنم کمک کنه

1) یک پاکسازی کلی انجام بدیم و کل تاپیک های تکراری و بیخود حذف بشه این کار به سرج هم کمک میکنه و میشه این کارو هز 6 ماه یکبار انجام داد

2) به تعدادی از کاربران که اطلاعات کافی دارند سمت مدیریت پیشنهاد بشه و یا پشنهاداتی مثل تبادل بنر تا ای دوستان تشویق بشن تا کمک کنن و کار مدیران سبک تر بشه .
پاسخ
#14

(۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۰:۱۵:۴۹ عصر)Behr☺uz نوشته است: عدم سرچ کاربران
عدم پاسخگویی افرادی که خودشون سرشته دارند و انتظار برای کمک توسط مدیران
کلا همیشه منتظریم بقیه کمک کنند
خیلی ها انجمن هایی فوق العاده دارن و تخصص اونها خیلی بیشتر از من هستش ولی وقتی اینجور افراد خودشون سوالشون پاسخ داده میشه میرن و دیگه اینجا نمیان تا دوباره کارشون گیر کنه و این خیلی نامردیه

(۱۳۸۹/۱۱/۵، ۲۱:۰۶:۰۶ عصر)Pars نوشته است: مساله بهتر و بد تر شدن پشتیبانی نیست. مساله اینه که خیلی وقت ها به پرسش ها و موضوع های تکراری و بی جا ارسال میشه و این هست که مشکل ایجاد می کنه.
من بعد از 4 روز به انجمن سر زدم، خیلی از ارسال ها بی جا و تکراری هست و یا بعضی از ارسال ها مثل ارسال هایی است که در انجمن های سرگرمی ارسال می شود.
این را نمی شود تقصیر کسی انداخت. چون در این انجمن از هر سنی هستند و بیتشر آن ها کم سن، پس توقع بی جایی نداریم.
سعی می کنیم کیفیت پاسخگویی را حفظ کنیم اما بسته به توان خودمان.
کیفیت یک پشتیبانی تنها به مدیران و پاسخگویی بر نمیگرده به کاربران و ارسال های اون ها هم بر میگرده.

واقعا حق با مدیران هست . چون بیشتر وقت ها سوالات تکرای هست نمونش خودم روز های اول با اینکه اول سرچ میکردم چیزی پیدا نمیکردم وقتی پستی ارسال میکردم بازم تکرای بود چون چند دلیل مختلف داره.

1- عنوان پست ها هیچ ربطی به موضوع پست نداره. و این با جستجو مشکل ایجاد میکنه.

2- عدم حذف پست های تکراری . به عنوان مثال فقط نزدیک به 10 پست برای ادیتور هست .کاربری که تازه وارد هست واقعا نمیدونه از کدام ادیتور استفاده کنه.

3- کاربران وقتی مشکلی در پلاگین دارند با این که در همان تاپیک مربوطه مشکل ها رفع شده کاربران به پاسخ های دیگران توجهی ندارند و یک راست میرند برای ارسال و پرسیدن مشکلشون در همون تاپیک.( خودم روز های اول این طوری سوال میکردم ولی به مرور زمان اول پاسخ های دوستان را میخونم سپس مشکلم را نیافتم می پرسم )

به نظر من اگر مدیریت یک تاپیک درست کنند که اول آموزش استفاده از مای بی بی ایران به کاربران داده بشه سپس کاربران سوال کنند خیلی خوب میشه. ( کاربری که عضو میشه به این تاپیک انتقال داده بشه )


ولی در کل نمیشه عنوان پشتیبانی ضعیف برای این تاپیک را گذاشت.چون مای بی بی ایران واقعا پاسخگو هست .
پاسخ
 سپاس شده توسطpersiavip (۱۳۸۹/۱۲/۱۶، ۱۵:۲۳:۰۶ عصر) ، شماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۲:۳۴ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۴:۳۷ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۵:۵۶ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان