هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین مرجع حامی MyBB
#1
Star 
بالاخره دومین تاپیک خودم را هم راضی شدم بزنم(رسم اینه که بیخودی تاپیک باز نکنیم)
وقتی وارد یک شرکت ارایه خدمات می شویم، وقتی وارد یک فروشگاه بزرگ می شویم، وقتی به محلی مراجعه می کنیم که خلاصه خدمتی ارایه می شود، بنظرم اصولیش اینکه که مسئولین آن مرکز تابلوهای راهنمایی و افرادی را جهت هدایت مراجعه کنندگان به محل مناسب در نظر می گیرند تا با توجه به اینکه هدفشان کسب رضایت ایشان است، بتوانند بهترین خدمات را به ایشان ارایه کنند و خب در درازمدت هم نتیجه این جلب رضایت را خواهند دید.(اگر هم هدف اصلی جلب رضایت نباشد که اصلاً موضوع بحث ما نیست و ما کاری با ایشان نداریم)

اگر مسئولین آن مرکز کسب رضایت مخاطبین برایشان مهم باشد، حتی در هنگام خروج شخص از او می پرسند که به هدفش رسیده و رضایت خاطر را از این مرکز دارد و اگرنه مشکل چه بوده(که باز هم می گویم تمام این موارد سودش به خود گرداننده و یا گردانندگان مرکز باز خواهد گشت)

MyBBIran را هم می توانیم یک مرکز خدمات مجازی به حساب آوریم که به افرادی که از این نرم افزار(یا هرچی که دقیقاً اسمش است) جهت راه اندازی تالارهای گفتگو استفاده می کنند، خدمات مختلفی مثل ارایه پلاگینهای مختلف، راه حلهای مشکلات(که این به نظر من باید مهمترین بخش فعالیت این مرکز با هدفی که دارد، باشد) و . . . ارایه می کند. اگر این مرکز واقعی بود، مثلاً شخصی که سوالی یا مشکلی یا ... دارد، ابتدا به سراغ اطلاعاتش می رود تا راهنمایی برای اتاق مناسب بگیرد و یا مثلاً به تابلو راهنمایی که نصب شده است، توجه می کند تا به محل مورد نظر هدایت شود. اینطور نیست که مجبور باشد تمام ساختمان و اتاقها را یک به یک بگردد تا بالاخره شاید بتواند به جوابش برسد. ضمناً در جلوی درب ساختمان هم نمی ایستد و سوال و مشکل خودش را فریاد نمی زند(به این امید که بالاخره یکی پیدا شود و کمکش کند)

خب در MyBBIran شخصی که وارد می شود یا می تواند دم در بایستد و سوالش را فریاد بزند(همان ایجاد سریع یک تاپیک) و یا یک کلمه کلیدی برای مشکلش پیدا کند و در قسمت جستجو بزند و با لیست بلند بالایی که تحویلش داده می شود، روبرو گردد و تمام آنها را بخواند تا احتمالاً و نه قطعاً مشکلش و کارش انجام شود(همان تمام اتاقهای ساختمان را گشتن. البته با این تفاوت که حداقل یکسری از اتاقها را مجبورنیست بگردد اما خب خواندن تمام تاپیکهایی هم که سیستم(!) به او پیشنهاد کرده، کار راحتی نیست مضاف بر اینکه طرف تازه کار هم باشد. اصلاً بعضی از تاپیکهایی که سیستم پیشنهاد می دهد بی ریط است اما شخص مجبور است تا انتهایش را بخواند و از آخر هم نه از مطالبش سر دربیاورد و نه به جوابش برسد)

اینها همه رو گفتم تا بگم یه جورایی کار مخاطبین این تالار و مخصوصاً تازه کارها برای پیدا کردن جوابهایشان راحت نیست. (البته می دانم دندشان نرم می خواستند تالار نزنند حالا هم که زدنند بکشند!! تا راه بیفتند) اما واقعیت اینه که اگه یک همچین مراکزی نبود اونوقت این حرف درست بود اما حالا که مراکزی مثل MyBBIran وجود دارند که مدعی هستند خدمات ارایه می کنند و البته امیدورام جایی هم باشد که مخاطبانشان بتوانند به ایشان نمره بدهند(حتماً هست و من محلش را نمیدانم)، پس بهتر است که مخاطبان و مراجعه کنندگان ایشان با بیشترین درصد رضایتمندی با ایشان همراه باشند و آن مقدار محدود نارضایتی هم اگر وجود داشته باشد، جهت رفعش برنامه مدون ارایه گردد.

فکر کنم اگه کسی هم می خواد تاپیک بزنه، نظر و حرف و سوالش را در یک تاپیک مشترکی که به همین منظور از طرف مدیران ساخته بشود(حداقل در هر انجمن) ثبت کند، لااقل حسنش این است که بیخودی شمار زیادی تاپیک با موضوعات مختلف (که تکراری هم کم نیست) ثبت نمی شود و همه برای دیدن سوالات و نظرات به یک تاپیک مراجعه می کنند مثلاً تاپیک "سوالات خود را در اینجا مطرح کنید" یا یک همچین چیزی.

کلام آخر اینکه هر مرکزی هر کاری برای جلب رضایت مخاطبش انجام دهد، نهایت سودش به خودش بر می گردد و بهتر است و بهتر است سریعاً در برابر نظرات ایشان موضع نگیرد و بیشتر دنبال جلب رضایت مخاطبینش(البته از نوع منطقی) باشد.

پیشنهاد: نظرتان چیست اگر در ابتدای ورودی تالار محلی برای ثبت نمره مراجعه کنندگان به تالار و ارایه نظر ایشان(البته بصورت نظر سنجی) برای ثبت نقاط قوت و ضعف تالار وجود داشته باشد تا هم دیگران از وضعیت خدمات تالار با اطلاع باشند و هم خود مدیران بصورت شفاف از وضعیت عملکردشان اطلاع یابند.(البته مشخص است که کسانی می توانند نظر دهند که ثبت نام کرده باشند و تالار فعال داشته باشند و . . .)
البته دیدن نمره تالار از طرف تمام افرادی که به اینترنت گردی مشغول هستند، نشانه قدرت مسئولین تالار می باشد.

زنده باد MyBBIran

کسانی که عالی نیستند، نقطه ضعفشان خوب بودنشان است و همین نقطه شروع شکستشان می باشد.
اسطوره های ذهنتان را بیدار نمایید
 سپاس شده توسطMt edition (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۵:۱۵:۳۱ عصر) ، parsilu (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۵:۲۷:۴۹ عصر) ، espad (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۵:۳۵:۵۵ عصر) ، FunSeT (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۷:۴۰:۳۰ عصر) ، kavian (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۰۰:۰۹:۴۸ صبح) ، alone (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۰۰:۱۵:۵۰ صبح) ، sattarforum (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۰۹:۴۲:۵۴ صبح) ، Cancer9003 (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۱۱:۳۵:۵۳ صبح) ، cniran (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۲۲:۳۵:۴۶ عصر) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۶:۴۸ عصر)
#2
به اين ميگن پاچه خاري Sleepy
#3
(۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۲:۰۳:۴۲ عصر)Rahele نوشته است: به اين ميگن پاچه خاري Sleepy

معلومه خیلی از فضا پرتی رفیق که فرق بین پاچه خاری و انتقاد و نظر معقولانه رو نمیدونی!!!!
توصیه میکنم یکبار دیگه بخونی مطلب دوستمون رو!
 سپاس شده توسطsattarforum (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۳:۴۰:۵۹ عصر) ، 84510980 (۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۱۱:۴۹:۳۹ صبح) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۷:۱۲ عصر)
#4
(۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۳:۰۹:۳۸ عصر)qashqaie نوشته است:
(۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۲:۰۳:۴۲ عصر)Rahele نوشته است: به اين ميگن پاچه خاري Sleepy

معلومه خیلی از فضا پرتی رفیق که فرق بین پاچه خاری و انتقاد و نظر معقولانه رو نمیدونی!!!!
توصیه میکنم یکبار دیگه بخونی مطلب دوستمون رو!

خطاب به شما كه ميگي از بحث پرتم بايد بگم كه اون روزايي كه كسي از شماها نمي دونست ماي بي بي به چي ميگن و شايد فكر ميكردين يه نوع ميوه جديده من انجمن ماي بي بي داشتم. SleepyDodgy
#5
(۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۳:۲۱:۳۷ عصر)Rahele نوشته است: خطاب به شما كه ميگي از بحث پرتم بايد بگم كه اون روزايي كه كسي از شماها نمي دونست ماي بي بي به چي ميگن و شايد فكر ميكردين يه نوع ميوه جديده من انجمن ماي بي بي داشتم. SleepyDodgy

پیش از هر چیز پوزش می خواهم از اینکه اینطور با صراحت می گویم
باز هم یک رفتار بچه گانه دیگر
دوستان شما ها هر کدام آدمین هستید و کاربرانتون اگر چنین رفتار هایی را انجام بدهند قطعا سرزنششان خواهید کرد . رفتار هایی از این قبیل که چه کسی اول با مای بی بی کار کرده و یا اینکه ماشین کی گرونتره و یا مسائلی از این دست در شان یک وب مستر و آدمین سایت یا انجمن نیست .
واژه ای که به کار برده اید بیشتر از هر چیز در شان یک کاربر مبتدی و یک کودک می ماند که نخوانده مطلبی را با جوابی نا مربوط پاسخ می دهد
در کل پیشنهاداتی که ایشان دادند راهکارهای خوبی بود که شایسته تامل است سپاس Heart
 سپاس شده توسطalone (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۰۰:۱۶:۴۱ صبح) ، Pars (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۲۲:۱۱:۵۸ عصر) ، 84510980 (۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۱۱:۴۹:۵۲ صبح) ، Germanizer (۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۱۵:۱۵:۱۹ عصر) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۸:۰۴ عصر)
#6
هنوز جنبه نداریم یک گوشه بشینیم حرف بزنیم به نظر هم احترام بزاریم.


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

 سپاس شده توسطMt edition (۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۱۲:۴۸:۰۲ عصر) ، sattarforum (۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۱۵:۵۲:۵۱ عصر) ، Germanizer (۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۱۵:۱۵:۲۷ عصر) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۸:۱۱ عصر)
#7
سلام و درود
متاسفانه عدم انتخاب عنوان مناسب برای مشکلات باعث میشود که کاربران نتوانند زود به تاپیک هایی که در مورد مشکل اونها هم هست دسترسی پیدا کنند!!
خواندن تاپیک های مختلف یک توفیق اجباری است چون تا به مشکل خود برسی چندتا مطلب دیگه هم یاد گرفتی !
بدبختانه بسیاری از دوستان که خود مدیر انجمن هستند در اینجا از عناوین نامرتبط استفاده میکنند حتی بعضی از دوستان قدیمی !
در این تالار آزادی به اندازه کافی موجود است نمیتوانم بگویم خوب است یا بد !
در یکی از انجمن هایی که فعالیت میکنم 99 در صد کاربرهای اخراجی کسانی هستند که شماره تلفن خود را به جای نام کاربری انتخاب کرده اند و به دلیل نام کاربری نامناسب بن شدند !
در بعضی از تالارها با کوچکترین انتقاد صریح کاربر بن و تاپیک حذف میشود !
در تالارها عموما کاربرها همراه با مدیران مشکلات یکدیگر را رفع میکنند نه اینکه فقط مدیران به اینکار مشغول باشند که خوشبختانه در اینجا همینطور است !
در تالارها معمولا سعی بر این است که بحث به حاشیه نرود و برای همین انجمن گفتگو و از این قبیل ایجاد نمیکنند!
اینکه در یک مجموعه همیشه تمام کارها بروفق مراد همه نباشد امریست طبیعی !
از اینها که بگذریم
قرار دادن نظر سنجی کار بدی نیست ولی کار مناسبی هم نیست !
شاید من به خاطر عدم توجه کافی جوابم رو درجایی نگیرم و یا آموزشی که چند ساعت وقت برده من متوجه نشم آنوقت از نظر من امتیاز این تالار صفر است !
بارها هم دنبال مشکلم گشتم و پیدا نکردم ولی بعدا با آشنایی بیشتر با مای بی بی دیدم که مشکل از سطح دانش خودم بوده هرچند هنوز هم چیزی بلد نیستم !
اگر یک پلاگین ساده را ترجمه کنید با فرض اینکه به اندازه مدیران این سایت در کار استاد هستید آنوقت متوجه میشوید که این تعداد پلاگین و قالب ترجمه شده چقدر زمان برده !
ختم کلام اینکه برای خدمات رایگان ارزش نمیگذارند و ما اگر اینکار را انجام دهیم فکر میکنم کاری غیر اصولی کردیم !
برای نمونه به انجمن پشتیبانی برخی سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه ساز سر بزنید تا متوجه فرق پشتیبانی مای بی بی و بقیه شوید البته نام نمیبرم ولی بعضی از کسانی که پشتیبانی برخی از سیستم های مدیریت محتوا را دارند انجمن را فی امان الله رها کردند !
 سپاس شده توسطsattarforum (۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۱۱:۳۴:۰۴ صبح) ، 84510980 (۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۱۲:۱۲:۱۸ عصر) ، Pars (۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۰۲:۱۴:۱۳ صبح) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۸:۱۶ عصر)
#8
با تشكر از ostad24000

فقط يك نكته:
اين مركز پشتيباني كه همه ما با اختيار خودمان بين مرجعهاي مختلف انتخابش كرديم و عضوش شديم، مايليم بهترين باشد.
اينكه شخصي، گروهي، مركزي و . . . خط كشي دستش باشد و عملكرد خودش را بصورت شفاف اندازه گيري كند، و با قدرت هم آن را اعلام كند، لازمه قدم برداشتن بر راه تعالي است. حال نظرسنجي يك نمونه است و قاعدتاً دادن نمره صفر از طرف كسي كه با يك بار ورود به تالار، به جوابش نرسيده است به همان اندازه غير منطقي است كه به به و چه چه كردن شخصي كه با يك بار ورود توانسته جواب سوالش را پيدا نمايد. برايند نظرات جمع شده در نظر سنجي است كه نمره واقعي يك مجموعه را اعلام مي كند.
علي اليحال نظر سنجي يك پيشنهاد بود كه خودم به شخصه قبولش دارم و البته مي دانم براي اينكه يك نتيجه درست از آن اخذ گردد، بايد هوشمندانه طراحي گردد.
نكته آخر اينكه فكر مي كنم و فكر مي كنم ارايه خدمات از جانب MyBBIran همچين خيلي هم رايگان نيست و جذب آگاهي هاي مختلف(نوش جانشان)، راه اندازي انجمن VIP(باز هم نوش جانشان) و . . . بازگشت سرمايه اي است كه بصورت غير مستقيم به دست مدير يا مديران محترم تالار مي رسد و افزايش كيفيت ارايه خدمات، همانطور كه گفتم مي تواند آن را افزايش دهد.
زنده باد MyBBIran

کسانی که عالی نیستند، نقطه ضعفشان خوب بودنشان است و همین نقطه شروع شکستشان می باشد.

اسطوره های ذهنتان را بیدار نمایید
 سپاس شده توسطostad24000 (۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۲۰:۳۵:۲۸ عصر) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۸:۱۸ عصر)
#9
(۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۱۲:۳۷:۴۲ عصر)84510980 نوشته است: نكته آخر اينكه فكر مي كنم و فكر مي كنم ارايه خدمات از جانب MyBBIran همچين خيلي هم رايگان نيست و جذب آگاهي هاي مختلف(نوش جانشان)، راه اندازي انجمن VIP(باز هم نوش جانشان) و . . . بازگشت سرمايه اي است كه بصورت غير مستقيم به دست مدير يا مديران محترم تالار مي رسد و افزايش كيفيت ارايه خدمات، همانطور كه گفتم مي تواند آن را افزايش دهد.
b]
درود
نمی دونم این مشکل شما چیه که هر بار می گید اینجا تبلیغات است و یا VIP هست پس درآمد خوبی داره.
در تاپیک درخواست حمایت هم چنین بحثی شده بود.
عزیز من درآمد ماهیانه VIP ماهی 3 نفر هم نیست. اکثر کاربر هایی که الان عضو VIP هستند به این دلیل است که ما هنوز اعتبار آن ها را باطل نکرده ایم. البته دو نفر هم پرداخت سالیانه داریم. ولی در کل شما تعداد کاربر های VIP را در 2 هزار تومان ضرب می کنی و بعد می آیید جمع مبلغ تبلیغات هر قسمت را حساب می کنید و می گویید اینجا انقدر در آمد دارد؟

اگر اینطور بود چه مرضی بود برای حمایت "چند هزار تومانی" کاربر ها خودمونو کوچیک کنیم که در آخر تعداد حامیانی که برای این درخواست ما ارزش قایل می شوند به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد؟

من هنوز نتوانستم مبلغ این ماه هاست مای بی بی ایران را پرداخت کنم بعد شما می گی نوش جانشان؟
اگر هم فکر می کنید من صاحب سایت هستم و هزینه هاش پای خودمه درست فکر می کنید هر وقت که دیدم نمی تونم جمعش می کنم. که فکر نمی کنم اون روز دور باشه.

پیروز باشید.



مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

 سپاس شده توسطarakueed (۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۰۲:۳۲:۰۴ صبح) ، FunSeT (۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۱۴:۳۳:۲۲ عصر) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۸:۲۰ عصر)
#10
من خیلی وقت نیست عضو انجمن مای بی بی ایران هستم - یعنی در برابر بزرگان انجمن خوب زمان خیلی کوتاهی محسوب میشه اما توی این زمانی که عضو شدم با اتفاقات به نوبه خودم تلخی رو به رو شدم

بحث و تشویش و دعوا توی فروم واقعا بالاست ... البته یه چیزه عادیه بحث و انتقاد اما بیش از اندازه باعث فراری و دل زدگی کاربرا و مدیرا خواهد شد

ما یا میگیم به به چقدر خوبه یا فحش میدیم ... اصلا حد نداره و متوسط نمیگیم ... شما اگر یک نفر بهتون بگه زشتی زشتی زشتی خوب مسلما بعد از چند ماه حتی خودتم فکر میکنی زشت هستی

همه میدونن و این پر واضح هست که بزرگترین مرجع مای بی بی در ایران همین سایت است که پشتیبانی فوق العاده ایی داره ... اگر این انجمن خدایی نکرده به همین دلایل بسته بشه شما چه کار خواهید کرد ؟! شما ضرر خواهی دید یا مثلا pars ؟! یا مثلا سایر افراد که mybb رو به صورت حرفه ایی بلد هستن ؟!

مسلما منه نوعی ضرر خواهم دید چون نه اطلاعی از پوسته دارم نه پلایگن نه مترجم و ...

ما ایرانیا کلا زیاده خواه هستیم - به کم و کامل قناعت نمیکنیم ... کلا مرده پرست هستیم و قدر چیز یا کسی رو بعد از دست دادنش متوجه میشیم

خیلی راحت میتونیم با همکاری تمام کاربرا بزرگترین مرجع مای بی بی در دنیا داشته باشیم چون تمامی کاربرای سایت تفکرات فوق العاده ایی دارن اما افسوس که این مباحث بیجا که هیچ جایی در دنیای فروم و وبمستر نداره ایجاد میشه

یا علی
 سپاس شده توسطsenator (۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۱۶:۰۸:۰۷ عصر) ، sia1 (۱۳۸۹/۱۰/۲۰، ۰۰:۲۲:۴۳ صبح) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۸:۲۴ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان