هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بلوبانک | blu bank چیست؟ روش ثبت نام در بلوبانک | blu bank
#1
درباره بلوبانک
بانک‌ها از زمان تولد تا امروز همیشه در حال بهبود خدمات خود بوده‌اند و در این مسیر همیشه از امکانات و ابزارهای به‌روز  بهره‌ خوبی گرفته‌اند، اما آیا تابه‌حال کسی به این موضوع فکر کرده که امروز و یک‌بار دیگر، بانک را با تکنولوژی روز و نیازهای جدید کاربران از نو بسازد؟ با همین نگاه، مبنای شکل‌گیری "بلوبانک"، بهبود وضع موجود نیست؛ بلکه آفرینش دوباره‌ی یک بانک است.
بلو، یک استارت‌آپ بانکی است که در روزهای پایانی سال متأثر از کرونا (1398)، آغاز به کار کرد، اما این بار بدون نیاز به شعب، فرم‌های کاغذی و فرآیندهای معمول و همچنین با درک بهتر نیاز مشتریان. شاید نهایت بلو را بتوان تجربه‌ی جدیدی دانست که فاقد اصطکاک‌های معمول و پیچیدگی‌های بانک‌های سنتی است و سعی کرده خود را به نیازهای نسل جوان امروزی از یک بانک نزدیک کند.
البته این موضوع به معنی نقض قوانین پایه یا موازین شرعی در طراحی محصولات و خدمات نیست بلکه منظور، نگاه نوآورانه به بنیان‌های بانک و خلق محصولات جدید با همان الزامات پایه‌ای اما در فرآیندی جدید است. شاید مهم‌ترین موضوعی که باید امروز تغییر کند، فرآیندهایی است که خیلی از آن‌ها فاقد وجاهت و ضرورت لازم در دوره کنونی است.
اما فعالیت در صنعت حساس و قانون‌مند بانکی، متفاوت از سایر حوزه‌های فناوری است و لازم است نگرانی‌های به‌حق بانک مرکزی و همین طور نیاز مشتریان عزیز به فاکتور مهم اعتماد را پاسخ داد. در همین راستا، بلوبانک تصمیم گرفت با هدف پاسخ به این دغدغه‌ها، این پروژه‌ی نوین بانکی را در قالب قراردادی با یکی از بانک‌های خوشنام و معتبر کشور به‌عنوان بانک عامل و ناظر پیش ببرد که در نهایت، بانک سامان که سابقه‌ی روشنی در زمینه‌ی حمایت از سرویس‌های فناوری‌محور دارد به‌ عنوان بهترین گزینه، این نقش را برعهده گرفت. امروز و با توجه به توضیحات فوق، رابطه‌ی بلو و سامان در قالب زیر تعریف می‌شود.
قرارداد مذکور، به امضاء مدیران عامل سامان و بلو رسیده.


سامان شریک تجاری محبوب بلوبانک است
[ltr]بلوبانک، محصول تیمی جوان و استارتاپی است که دست به نوآوری در صنعت بانکی کشور زده است. بلو تلاش دارد نگاه متفاوتی به مقوله‌ی بانک داشته باشد و نیاز مشتریان از خدمات بانکی را در مرکز تفکر و طراحی قرار دهد و بدون هیچ تعصبی به گذشته‌ی صنعت کلاسیک بانکداری، بانکی دوست‌داشتنی را از نو خلق کند[/ltr]





اما فعالیت در صنعت حساس و قانون‌مند بانکی، متفاوت از سایر حوزه‌های فناوری است و لازم است نگرانی‌های به‌حق بانک مرکزی و همین‌طور نیاز مشتریان عزیز به مقوله‌ی اعتماد را پاسخ داد. خوشبختانه این روزها شاهد نگاه نوین بانک مرکزی به فناوری‌های مالی هستیم که پارادایم بانک‌های تماماً موبایلی(نئوبانک) را به‌خوبی شناخته و آمادگی خود را برای رصد و بررسی این مسیر تازه اعلام داشته است و در همین راستا، بلوبانک نیز تصمیم گرفت جهت انطباق با سیاست‌های بانک مرکزی و نیز پاسخ به فاکتور اعتماد کاربران خود، قراردادی را با یکی از بانک‌های خوشنام و معتبر کشور به‌عنوان بانک عامل و ناظر، منعقد کند که در نهایت، بانک سامان که سابقه‌ی روشنی در زمینه‌ی حمایت از سرویس‌های فناوری‌محور دارد، به‌عنوان بهترین گزینه شناخته شد و امروز، بلو به‌‌عنوان یک نئوبانک و سامان به‌عنوان یک بانک شناخته‌شده، در موارد زیر، همکاری دارند.








  1. بانک سامان با سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ بلو، به‌عنوان یکی از سهامداران این نئوبانک شناخته می‌شود.

  2. مطابق قرارداد فی‌مابین، بلوبانک تا زمان اخذ مجوز مستقل؛ ذیل نظارت، مسئولیت و مجوز بانک سامان فعالیت خواهد کرد.

  3. بانک سامان در این رابطه‌ی استراتژیک، در قبال کلیه‌ی مشتریان و سپرده‌گذاران به‌عنوان بانک عامل شناخته خواهد شد و بنابراین، سپرده‌‌های مشتریان بلو، نزد بانک سامان نگهداری می‌شود و بازپرداخت سپرده‌ها، به‌طور کامل تضمین می‌گردد، هم‌زمان هم وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس، کارت‌های بانکی بلو، با پیش‌ شماره‌ی کارت‌های بانک سامان صادر می‌شود. (۸۶ - ۶۲۱۹)

  4. اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک)، از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک انجام می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی را برای مشتریان به دنبال نخواهد داشت.

ویژگی ها:
نقل‌قول: بلو؛ بانک ولی دوست‌داشتنی

بانکی تمام دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن موبایل و کاملا آنلاین انجام می‌شود. به زبان ساده، بلو بانکی است که همیشه همراه شما خواهد بود. مراحل بازکردن حساب (در فاز قبل از رونمایی عمومی):
۱. پیدا کردن کد معرف دوستی که در بلوبانک حساب دارد
۲. دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک
[تصویر:  index_d5996.png]        [تصویر:  index1_de8fc.png]



بدون حداقل موجودی حساب
در بلوبانک برای بازکردن حساب، نیاز به حتی یک ریال موجودی نیست.

بدون کارمزد بازکردن حساب
در بلوبانک بازکردن حساب کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارد.

۱۰درصد سود سپرده
در بلوبانک برای حداقل مانده موجودی در ماه، سود سالیانه ۱۰درصد به صورت ماه‌شمار پرداخت می‌شود.


حفاظت از سرمایه مشتریان




  • بلوبانک بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار و مجوزهای قانونی فعالیت می‌کند
  • بلوبانک طی تفاهم‌نامه‌ای، همه‌ی سپرده‌‌های مشتریان را نزد بانک سامان نگهداری ‌می‌کند که مورد تضمین «صندوق ضمانت سپرده‌های بانک مرکزی» است و بر اساس ماده ۹۶ قانون برنامه پنجم توسعه، بازپرداخت کامل همه‌ی سپرده‌ها را تضمین می‌نماید.
  • ما همه‌ی اطلاعات حساب‌ها و مدارک هویتی مشتریان خود را محرمانه تلقی کرده و متعهد می‌شویم تحت هر شرایطی جز در موارد قانونی از انتشار آن جلوگیری کرده و مسئولیت این موضوع را به طور کامل می‌پذیریم.

بلوکارت در سه رنگ آبی و قرمز و سبز ارائه میشه
[تصویر:  red-cards-58eef88180bfe8ddacf330d238d67dbf.png]


برای دعوت هم نیاز به معرف دارید که باید کد معرف ازش بگیرید.
هرکی خواست میتونه پ.خ بده تا بهش کد معرف بدم!
نصب مای بی بی - نصب قالب - ترجمه پلاگین - ترجمه قالب و پوسته - نصب انواع اسکریپت - پشتیبانی سایت شما -
نصب آپلودسنتر اختصاصی - شخصی سازی انجمن شما
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۲:۳۴ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۴:۳۷ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۵:۵۶ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان