هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قوانین لازم برای استفاده از موتور جستجوی آگهی
#1
با توجه به آنکه در سایت موتور سرچ که یک موتور جستجوی آگهی است، کلیه کاربران می توانند کالا و خدمات خود را به فروش برسانند، مسئولیت اطلاعات هر آیتم در این وب سایت بر عهده ثبت کننده اطلاعات می باشد.

خریداران در صورتی که با ارتباط مستقیم قصد خرید کالا را دارند می بایست دقت نمایند و پیش از واریز وجه از صحت کالا و خدمات و همچنین فروشنده مطلع گردند.

در صورتی که خرید به صورت آنلاین صورت بگیرد وجه در حساب وب سایت motorsearch.ir باقی می ماند تا خریدار اطلاع دهد که کالا و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نموده است و پس از تایید دریافت کالا و خدمات از طرف خریدار وجه به حساب فروشنده منظور می گردد. فروشندگان کالا و خدمات حتما می بایست در ازای تحویل کالا و خدمات خود رسید دریافت نمایند تا در آینده و در صورت بروز مشکل مورد قابل پیگیری باشد.

کالا و خدمات ارائه شده در وب سایت حتما می بایست تضادی با قوانین جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند و همچنین فروشنده می بایست مجوزهای لازم را از بابت فروش کالا و خدمات داشته باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسطwebkar (۱۴۰۱/۳/۲۴، ۱۱:۵۴:۵۶ صبح) ، شماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۴۶:۱۲ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۰۸:۵۵ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۰۷:۴۹ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چه مواردی در موتور جستجوی ایرانی قابل ثبت است؟ mose 0 963 ۱۳۹۹/۶/۳۰، ۱۷:۲۷:۴۱ عصر
آخرین ارسال: mose
  نحوه کار با موتور جستجوی کاربر محور ایرانی mose 0 876 ۱۳۹۹/۶/۲۰، ۱۳:۱۲:۱۴ عصر
آخرین ارسال: mose
  قابلیت های موتور جستجوی کاربر محور mose 0 867 ۱۳۹۹/۶/۱۳، ۱۳:۳۳:۱۳ عصر
آخرین ارسال: mose
  شروع به کار موتور جستجوی ایرانی همیشه آنلاین mose 0 898 ۱۳۹۹/۵/۳۰، ۱۳:۱۱:۱۹ عصر
آخرین ارسال: mose

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان