هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه کار با موتور جستجوی کاربر محور ایرانی
#1
نحوه کار با سایت موتور سرچ برای درج مطالب، بسیار ساده است. از آنجا که موتورسرچ یک موتور جستجوی کاربر محور است، اطلاعات آن توسط کاربران ثبت می شود. محتوای مطالب این وب سایت شامل آگهی های خرید و فروش خودرو، خرید و فروش و اجاره ملک، خرید و فروش کالا و خدمات، استخدام و جذب نیرو، آموزش و معرفی وب سایت می باشد. همچنین در این سایت می توانید مقالات خود را منتشر نمایید.

نحوه ثبت اطلاعات در motorsearch.ir:
جهت ثبت اطلاعات کافی است بر روی لینک درج آگهی رایگان در بالای صفحه کلیک نمایید و اطلاعات خودرو، ملک، استخدام، کالا، خدمات، آموزش، وب سایت را به صورت کامل ثبت نمایید. ثبت اطلاعات نیاز به عضویت ندارد. البته پس از ثبت اطلاعات لازم است کد ارسال شده به تلفن همراه خود را در سایت ثبت نمایید تا شماره همراه شما به عنوان ثبت کننده اطلاعات تایید گردد. پس از تایید شماره موبایل شما اطلاعات در سایت نمایش داده می شود.
* در صورتی که شماره همراه توسط کاربر تایید نگردد اطلاعات ثبت شده توسط مدیران سایت به صورت دستی بررسی می گردد و در صورت صحت اطلاعات تایید می گردد.
* مسئولیت اطلاعات ثبت شده در سایت بر عهده ثبت کننده اطلاعات می باشد.

ویرایش اطلاعات در این موتور جستجو:
* جهت ویرایش اطلاعات ثبت شده خود که با شماره همراه مربوط به شما ثبت شده است لازم است با همان شماره موبایل در سایت ثبت نام نمایید. پس از عضویت و ورود به سایت کلیه آگهی ها و اطلاعاتی که با شماره همراه شما در سایت ثبت شده است در پانل شما نمایش داده می شود و می توانید مطالب مورد نیاز را ویرایش نمایید.

ویژه سازی آگهی و اطلاعات:
در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ ۵ هزار تومان برای یک ماه آگهی خود را در سایت ویژه نمایید. آگهی های ویژه در سایت با اولویت بالاتری نسبت به آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. در لیست مطالب، جستجو، مطالب مرتبط و فیلترها ابتدا موارد ویژه و سپس مطالب عادی نمایش داده می شود. آیتم ها ویژه با عنوان (ویژه) در سایت مشخص می گردند.

نوسازی آگهی:
نوسازی آیتم جایگاه نمایش آگهی را در سایت بهبود می بخشد و آن را به ابتدای لیست منتقل می نمایید. برای نمایش بهتر آگهی و مطلب در سایت بهتر است آگهی خود را نوسازی نمایید. برای نوسازی لازم است وارد حساب کاربری خود شوید و از لیست آیتم های بر روی لینک (نوسازی) مربوط به آگهی کلیک نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۹:۰۷ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۲۰:۵۳ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۴:۳۳ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  قوانین لازم برای استفاده از موتور جستجوی آگهی mose 0 1,180 ۱۳۹۹/۷/۱۰، ۱۴:۴۴:۲۳ عصر
آخرین ارسال: mose
  چه مواردی در موتور جستجوی ایرانی قابل ثبت است؟ mose 0 959 ۱۳۹۹/۶/۳۰، ۱۷:۲۷:۴۱ عصر
آخرین ارسال: mose
  قابلیت های موتور جستجوی کاربر محور mose 0 858 ۱۳۹۹/۶/۱۳، ۱۳:۳۳:۱۳ عصر
آخرین ارسال: mose
  شروع به کار موتور جستجوی ایرانی همیشه آنلاین mose 0 890 ۱۳۹۹/۵/۳۰، ۱۳:۱۱:۱۹ عصر
آخرین ارسال: mose

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان