هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفاوت نرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد
#1
امروز با مقاله ای دیگر از وب سایت فراتکنو با عملکرد نرم افزار حضور غیاب رایگان در خدمت شما هستیم تا با تفاوت بین نرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد دستگاه حضور و غیاب آشنا شویم.
چرا نرم افزار حضور غیاب؟
شاید برایتان سوال پیش بیاید که با وجود دستگاه حضور و غیاب چه نیازی به نرم افزار می باشد؟مگر دستگاه کافی نیست.در پاسخ چنین می توان گفت که وظیفه ی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و یا تشخیص چهره به تنهایی ثبت ساعت تردد پرسنل می باشد و در اکثر دستگاه های موجود بازار امکان تعریف شیفت کاری بر روی خود دستگاه وجود ندارد و دستگاه فقط ساعتی که کارمندان ورود/خروج، مرخصی و یا ماموریت انجام می دهند ثبت می کند و این وظیفه ی نرم افزار حضور غیاب می باشد که این تردد های ثبت شده را پردازش کند. که نحوه ی عملکرد آن به این گونه است که بعد از این که پرسنل تردد خود را با دستگاه انجام دادند شما می تواند از طریق USB یا شبکه از دستگاه تخلیه اطلاعات بگیرید.به عنوان مثال اگر بخواهید تردد های یک ماه پرسنل را بررسی کنید بعد از این که طی یک ماه پرسنل تردد زدند شما یک فلش USB به دستگاه حضور غیاب وصل کرده و طی مراحلی که در هر دستگاه متفاوت است تردد ها به فلش منتقل می شود سپس فلش را به سیستمی که نرم افزار حضور غیاب فعال می باشد وصل کرده و تخلیه را انجام می دهیم و همچنین شما همین کار را می توانید از طریق شبکه نیز انجام دهید.تا این جا متوجه شدیم که چرا به نرم افزار حضور غیاب در دستگاه حضور غیاب نیاز داریم.حال می پردازیم به تفاوت بین نرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد
نرم افزار حضور غیاب رایگان
در ابتدا اگر بخواهیم تعریفی خلاصه از تفاوت بین نرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد داشته باشیم چنین می توان گفت که وظیفه ی نرم افزار حضور غیاب گزارش از تردد پرسنل و وظیفه ی نرم افزار حقوق دستمزد گرد آوری فیش حقوقی می باشد.
شما در نرم افزار حضور و غیاب ابتدا پرسنل را با توجه به کدی که در دستگاه دارند تعریف کرده وارد می کنیم.زیرا دستگاه حضور غیاب و نرم افزار همدیگر را بر اساس کد می شناسند در ادامه الگوی کاری را تعریف کرده یعنی مشخص می کنیم ساعت ورود / خروج پرسنل چه زمانی باشد تا با توجه به این الگو میزان کارکرد ، تاخیر ، اضافه کار و… محاسبه شود و در نهایت طی یک صفحه گزارش برای شما نمایش داده می شود. شما در این نرم افزار می توانید ثبت مرخصی و ماموریت را انجام دهید همچنین می توانید ترددی را به صورت دستی اضافه یا اصلاح کنیم.در ادامه شما می توانید یک خروجی برای نرم افزار حقوق دستمزد داشته باشید
در کل شما در این نرم افزار فقط تخلیه اطلاعات از دستگاه را انجام می دهید و تردد های ثبت شده را بررسی می کنید.شما می توانید نمونه ای از این گزارش را در تصویر زیر مشاهده کنید.
[تصویر:  hozor-ghiab.png]
در نرم افزار حقوق دستمزد شما ابتدا فایل خروجی را بارگذاری می کنید.همان طور که از نام آن پیداست شما در این نرم افزار حقوق پرسنل را محاسبه می کنید.یعنی با توجه به میزان کارکردی و نوع الگویی که داشتند (ساعتی یا روزانه) می توان مشخص کرد حقوق پایه ، اضافه کار و …. با چه مبالغ و ضرایبی محاسبه شود و در انتها یک صفحه از گزارش فیش حقوقی را نشان می دهد که در ادامه نمونه ای از این فیش حقوقی را برای شما آورده ایم.[تصویر:  hoquq.png]
تا این جا به طور نسبی با تفاوت بین نرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد آشنا شده ایم.لازم به ذکر است که نرم افزار های متفاوتی در بازار موجود می باشد. اگر بخواهیم چند نکته را در حین خرید رعایت کنیم به موارد زیر می توان اشاره کرد.
– محیط فارسی و آسان نرم افزار و کاربر پسند بودن آن
– سازگار با ویندوز سیستم شما
– امکان گزارش گیری فردی و گروهی
– امکان ویرایش تردد به صورت دستی
– پشتیبان گیری و بازیابی (backup)
– عدم محدودیت در تعریف پرسنل
– امکان تعریف اگوی کاری به صورت ساعتی و روزانه
– و …
نکته ی دیگری که در نرم افزار حضور غیاب حائز اهمیت می باشد این است که نرم افزار بعد از مدتی قفل نشود یعنی برای استفاده از نرم افزار نیازی نباشد که حتما مبلغی بعد از یک بازه زمانی پرداخت شود تا بتوان از نرم افزار استفاده کرد.
فراتکنو کلیه این امکانات فوق را برای شما فراهم کرده است و همچنین دو نرم افزار حضور غیاب رایگان و حقوق دستمزد به صورت هدیه در پکدستگاه حضور غیاب موجود می باشد که کلیه نیاز های یک مجموعه اداری را ساپورت می کند.همچنین شما می توانید فایل راهنمای نرم افزار حضور و غیاب رایگان از بخش مرکز دانلود سایت فراتکنو دانلود کنید.
امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شود در صورت داشتن هرگونه سوال شما می توانید با فراتکنو تماس حاصل فرمایید تا بتوانیم به طور دقیق تر شما را راهنمایی کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۴:۰۳ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۵:۵۶ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۷:۴۶ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان