هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نقش فیس بوک در بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی
#1
[تصویر:  0207.jpg]
شما باید یک صفحه تجاری برای خود ایجاد نمایید. اگر می دانید که چگونه می توانید، آنرا ساخته و مدیریت نمایید، در واقع تمامی مراحل را انجام داده اید. اما چه کسی نمی داند که چگونه در فیس بوک تبلیغات کند؟ بله- روش های بسیار تاثیر گذاری برای تبلیغات در فیس بوک وجود دارد. پایه و اساس تمامی این موارد تا پایان این مقاله برای شما روشن خواهد شد.
در مورد ایجاد گروه و networking و اعمال نفوذ از طریق پروفایل تان چه اطلاعاتی دارید؟ این موضوع بسیار ساده است.

 [تصویر:  0208.jpg]
دلایل پیوستن به گروه ها و ایجاد آن در فیس بوک بسیار ساده است: گروه های کوچک و ارتباطی که دارای صفحات بحث و گفتگو هستند و یا دارای اشتراک گذاری لینک، عکس و ویدئو بوده و در آن افراد به توافقات مشترک می رسند و اغلب تبادل اطلاعات می نمایند. اجازه دهید به شما بگوییم که چگونه می توان به افراد یاد داد که کتاب هایی با اطلاعات محصولات و یا خدمات همراه با cdهای صوتی و تصویری از 30 تا 300 دلار را به فروش برسانند.
شما می توانید گروه های مختلف و مورد نظرتان را جستجو کرده و برای نویسندگان بازاریابی کتاب انجام دهید. اگر بازاریابی به خوبی انجام شود، آنها تمایل به ایجاد پول بیشتری پیدا می کنند. و اگر این تمایل در افراد ایجاد شود، برنامه های شما به صورت سفارش مشتری(خود به خود) برای آنها انجام خواهد شد. به طور مثال در گروه بازاریابی کتاب 2000 نفر وجود دارد و شما می توانید از این جریان پول بسازید!
البته اینجا همان جایی است که اکثر افراد به اشتباه می افتند. آنها در گروه های اجتماعی با ذهنیت ایجاد تبلیغات می روند و انتظار نتیجه تجاری مناسب می کنند. بر روی wall افراد شروع به نوشتن هر آنچه لازم است، در مورد محصولات و خدمات می کنند. در مباحث نیز در مورد محصولات خود تبلیغ و بازاریابی می نمایند که این امر دقیقاً نتیجه معکوس دارد.اما اگر این روش عملی نیست و جواب نمی دهد، پس چرا افراد به این کار ادامه می دهند؟
پاسخ این سوال این است، اما قبل از آن باید نگاهی به روال آن بیاندازیم و ببینیم که چرا این روش پاسخگوی بازاریابی آنلاین شما نیست. سریعترین روش دریافت پاسخ در دنیای مجازی، دنیای دوستیابی است:پیغامهایی شبیه به " خانمهایی که پاسخ آنها برای وضعیت موجود مساعد است، نظر خود را اعلام کنند"
سرعت پاسخگویی در این روش بسیار بالاست. صادقانه باید گفت که اکثر افرادی که در دنیای ارتباطات و دوستیابی هستند، دقیقاً نمی دانند که راه صحیح ایجاد ارتباط چیست! پس شما نیز در بازاریابی اینترنتی نیازی به مشتریان این چنینی ندارید. برای این افراد اصلاً مهم نیست که شما چه چیزی عرضه می کنید و البته حتی ادعا می کنند که محصولات و یا خدمات شما به درستی کار نمی کند. این روش اصلاً مناسب و جوابگوی بازاریابی اینترنتی شما در شبکه فیس بوک نمی باشد، پس دنبال فروش محصولات و خدمات تان به افرادی که دنبال دوستیابی در فیس بوک هستند، نباشید.
راه های بسیار زیادی وجود دارد که در فیس بوک توجه افراد را به وب سایت تان جلب کنید تا از وب سایت شما بازدید کرده و یا با شما مراودات تجاری برقرار کنند – برای این کار باید ارزش و اعتبار شرکت و وب سایت تان را افزایش دهید – ارزش خلق کنید و میزان آن را بیشتر و بیشتر نمایید.

منبع : طراحی سایت صفرویک
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۶:۱۷ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۸:۰۳ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۱:۰۰ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان