۱۳۹۵/۱/۲۲، ۱۴:۵۳:۴۱ عصر
تا اینجا پیش رفتم
دیتابیس و رمز و نام کاربری رو ساختم اما بازم این ارور رو میده بعد دیدم گفتم باید برم داخل config.default.php و تو کدها نام و رمز دیتابیسی رو ک ساختم اینجا هم وارد کنم | اما وقتی رفتم داخل config.default.php دیدم سفیده و هیچ کدی و متنی داخلش نیست !!!!!!
دیتابیس و رمز و نام کاربری رو ساختم اما بازم این ارور رو میده بعد دیدم گفتم باید برم داخل config.default.php و تو کدها نام و رمز دیتابیسی رو ک ساختم اینجا هم وارد کنم | اما وقتی رفتم داخل config.default.php دیدم سفیده و هیچ کدی و متنی داخلش نیست !!!!!!



![[تصویر: buxi_froum.gif]](http://s5.picofile.com/file/8153634726/buxi_froum.gif)