هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مسدود شدن 50 کانال غیر اخلاقی تلگرام
#1
مسئولین شبکه ی تلگرام جهت سالم سازی این شبکه اجتماعی، جدیدا از ادامه فعالیت کانال ها و گروههایی که به نشر محتویات غیر اخلاقی می پرداختند جلوگیری می کند.

بر اساس گزارشات ایسنا، برنامه ی تلگرام در فرصت زمانی دیروز و امروز بیشتر از 50 کانال ایرانی که تبلیغاتشان غیراخلاقی بود را مسدود کرده و به آنها فرصت جهت پالایش داده است. فعالیت این کانالها که اکثرا اجتماعی یا در حوزه سرگرمی است، درصورتی که پالایش و سالم سازی شود اجازه فعالیت مجدد می‌یابند.

اما کارت زرد و اخطار تلگرام فقط یکبار است و درصورتی که تکرار شود و توسط کاربران گزارش شود کانال خاطی برای همیشه مسدود خواهد شد.این شبکه ی اجتماعی در قوانینش ذکر کرده که نشر محتویات غیراخلاقی و مستهجن به طور کلی در کانالها و ربات ها ممنوع است.

به گونه ای است که کاربران با ورود به کانال های مسدود شده، از سوی تلگرام با پیغامی مواجه می شوند که به مسدودسازی آن به دلیل نشر محتویات غیر اخلاقی اشاره دارد. نظر شما چیست؟ آیا این عمل جدی تلگرام سبب سالم سازی محیط و جلوگیری از اشاعه محتویات غیر اخلاقی در این اپلیکیشن پیام رسانی موثر واقع می شود؟

منبع : طراحی سایت
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۷:۰۰ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۸:۴۴ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۲:۱۹ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  [ویژه] کانال تلگرام ! HOssE!N-B 3 1,728 ۱۳۹۴/۹/۱، ۲۳:۴۹:۲۵ عصر
آخرین ارسال: HOssE!N-B

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان