هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین منابع رایگان طراحی سایت
#1
[font=WYekan]منابع طراحی سایت می‌توانند گران باشند مخصوصا اگر مشتری هیچ تصور یا الگو و پیش فرضی برای حمایت از برندش نداشته باشد. در زیر، لیست وبسایت‌ هایی آمده که می‌توانند منابع خوب و مفیدی در پروسه طراحی سایت  باشند. تا آنجا که من می‌دانم، این منابع ۱۰۰ درصد رایگان هستند اما همیشه ممکن است که استثنائاتی وجود داشته باشد:

[/font]


یکی از بهترین منابع رایگان طراحی سایت پروژه های رایگان فونت می باشند.


[تصویر:  webcando.png]
[font=WYekan]
برای آیکون‌ها:
Font awesome عالی است. من پیشنهاد می‌کنم که دقیق دانلود و نصبش کنید. سپس می‌توانید از font awesome cheatsheet و فونت به عنوان آیکون‌ها استفاده نمایید. iconmonstr هم خوب است اما نسبت به font awesome کتابخانه‌های کمی دارد. آیکون های زیادی را می توانید برای 
طراحی پیدا کنید.

الگو‌ها: 
ایده آل من برای الگو‌ها، داشتن pattern library است. آن‌ها الگوهای رایگان بی‌نظیری را برای طراحان از سراسر جهان فراهم می‌آورند. one hundred pattern هم خوب است و خلاصه‌ای از بهترین الگو‌ها را برایتان فراهم می‌کند. Cgtextures هم خوب است اما همه توقعات شما را برآورده نمی‌کند. Subtle pattern هم می‌تواند مفید واقع شود.

تصاویر: 
Imcreator یا freeimages برای سرچ کردن عکس‌های خاصی که شما نیاز دارید مفیدند. Unsplash یک سایت خوب است که کتابخانه عکسی خوبی دارد اما متاسفانه راه خوبی برای سرچ کردن ندارد. stocksnap هم جدید آمده و من به آن مراجعه کرده‌ام و خوشم آمده است.تصاویر تاثیر مثبتی روی 
سئو دارند. پس بهتر است از همه امکانات استفاده کنید.

اگر درهر جایی برای یافتن عکس‌هایی که می‌خواهید پول خرج می‌کنید، به Dollar photo club مراجعه کنید زیرا آن‌ها کلکسیون خوبی از عکس‌ها دارند و قیمت هر عکس هم فقط یک دلار است که در مقایسه با سایت‌های عکس پولی دیگر مثل istock یا shutterstock، بسیار ارزان‌تر است.
[/font]
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۸:۲۳ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۲۰:۰۸ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۳:۴۶ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان