هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
محبوب ترین غذاهای پکن برا مسافرین تور چین 95
#1
محبوب ترین غذاهای پکن برا مسافرین تور چین 95

چینی ها به خاطر غذاهای عجیب غریبی که میخورن خیلی معروفن ولی خیلی هم پرطرفدارن و خیلی از کسایی که به پکن سفر میکنن دوست دارن تو اینجور غذاها رو بخورن به خاطر همینم این شهر معروف شده..حالا احتمالا خیلیاتون دوس دارین بدونین محبوب ترین غذاهای پکن کدومان ، درسته؟؟ خوب کاری نداره که فقط کافیه مطلبم رو بخونین تا به جواب سوالتون برسین.


 
1. کباب اردک (Roast Duck)
بدون شک محبوب ترین غذای پکن همین کباب اردک که فوق العاده خوشمزس و کلا نماد غذای این شهر هم به شمار میره و اردک رو کباب میکنن و شما میتونین این غذا رو تو رستوران های پکن تو ظرف های مخصوص به همراه پیاز و سبزیجات مختلف میل کنین پس بیکار نشینید برخیزید و برا شرکت در تور چین و تهیه بلیط هواپیما چین اقدام کنید.

[تصویر:  roast_ducklogo.jpg]


2. کوفته چینی (Chinese Dumplings)
کوفته چینی که به زبون خودشون میگن جیائوزی (Jiaozi) یکی غذای سنتی و جزء محبوب ترین غذاهای پکنه که مواد تشکیل دهندش اینان: گوشت خوک چرخ شده ، زنجبیل ، تره فرنگی ، سس سویا ، سرکه و فلفل که شکلش هم مثل همین کوفته های خودمونه و خیلی خوشمزس.
[تصویر:  chinese_dumplingslogo.jpg]



3. گوشت خوک با سس (Shredded Pork With Sauce)
یکی دیگه از محبوب ترین غذاهای پکن Jing Jiang Rou Si یا همون گوشت خوک در سس که برای پخت این غذا گوشت خوک رو ابتدا میپزن و بعد اون رو با سس مخصوص سویا سرو میکنن..شاید به نظرتون زیاد خوشمزه نیاد ولی فوق العاده خوشمزس و ارزش تست کردن داره شدید.
[تصویر:  shredded_pork_with_saucelogo.jpg]



4. سیب زمینی گانگو (Gangou Potatoes)
درسته که اسمش سیب زمینی داره ولی برای پخت این غذا فقط از اون استفاده نمیکنن و از گوشت خوک ترد شده و فلفل و سس مخصوص استفاده میکنن تا یه غذای لذیذ رو براتون سرو کنن و شمام از خوردنش حسابی لذت میبرین.

[تصویر:  gangou_potatoeslogo.jpg]


5. رشته فرنگی با خمیر سویا (Noodles with Soybean Paste)
برای پختن این غذا به موادی مثل رشته فرنگی..گوشت خوک و سبزیجات مختلف احتیاجه و البته هنر آشپز ماهر پینی که اینارو به یکی از محبوب ترین غذاهای پکن تبدیل کنه..شما میتونین این غذا رو تو رستوران تی آر بی میل کنین.
[تصویر:  noodles_with_soybean_pastelogo.jpg]


6. گلدان داغ مغولی (Mongolian Hotpot)
این غذا تو ظرفی که شبیه گلدانه پخته میشه..این ظرف که قدمتش به 1000 سال میرسه و توش یه سوپ خیلی خوشمزه با موادی مثل گوشت بره برش داده شده..سبزیجات معطر و نون پخته و سرو میشه و یه پیش غذای محشره.
[تصویر:  mongolian_hotpotlogo.jpg]



7. برگر خر (Donkey Burger)
این غذا اول تو شهر بائودینگ تو شمال پکن پختش شروع شده و به همه جای این شهر انتقال پیدا کرده..من که اصلا دوس ندارم تستش کنم..ولی کسایی که خوردن میگن گوشتش خیلی لذیذ و خوشمزس و اگه شمام دوس دارین میتونین اون رو تست کنین.

[تصویر:  donkey_burgerlogo.jpg]
تور مالزی  قیمت تور مالزی
تور چین  قیمت تور چین
تور روسیه  قیمت تور روسیه
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۸:۰۶ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۹:۵۱ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۳:۲۸ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان