هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مولدهای برق موازی
#1
مزایای مولدهای برق موازی برخی از قابلیتهای مربوط به موازی کردن مولدهای برق شامل افزایش قابلیت اطمینان مجموعه ، قابلیت توسعه ، انعطاف پذیری بیشتر ، نگهداری و سرویس آسانتر و بهینه نمودن هزینه ها میباشد .

مقدمه
استفاده از مولدهای برق بصورت موازی بدلیل مزایای آن همواره مورد توجه بوده است ولیکن بدلیل پیچیدگی های فنی و هزینه های ریالی تا پیش از این بیشتر در ارتباط با مولدهای با قدرتهای بالا از آن استفاده میگردید .
در گذشته بدلیل محدودیتهای پیشرفت تکنولوژی و نبودن لوازم و ابزار جدید که عمدتا بر مبنای سیستمهای میکروپروسسوری اخیرا عرضه گردیده است مشکلاتی وجود داشته که به برخی از آنها اشاره میگردد :
1- هزینه ساخت تابلوهای کنترل و اجزا آن بسیار گران و فضای مورد نیاز آن زیاد بوده است .
2- بدلیل تعدد اجزا نصب سیستم دارای پیچیدگی زیاد بوده و هزینه و زمان زیادی را صرف مینموده است .
3- بدلیل کیفیت عملکرد دیزلها و ژنراتورها و عناصر کنترلی سیستم امکان تنظیم دور ، تنظیم ولتاژ ، پخش بار و سنکرون نمودن آنها بسادگی امکان پذیر نمیگردید .

بجهت استفاده از مزایای مولدهای برق موازی و حل محدودیتهای آن گروه مهندسین رعد اقدام به ارائه مجموعه های کامل نیروگاهی شامل مولدهای برق موازی بهمراه کلیه ملحقات و تابلوهای کنترل مربوطه با توجه به دستاوردهای جدید تکنولوزی سازندگان معتیر دنیا بصورت یکپارچه نموده است .

منبع : دیزل ژنراتور
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۵:۳۴ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۷:۲۱ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۹:۵۴ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان