باسلام..لطفا آموزش اضافه کردن دکمه هایی مثل آپلودسنتروپرتال رو به منو اصلی بزارین وچگونگی آدرس دادن به اون هارو هم بگین ممنون میشم
این دامنه رو میفروشم هرکی خواست پیام بده یا تویاهو
tone.gol2014...{دوستان حرف اول sهست که به شکلک تبدیل میشه}
http://forum.pershianweb.com
مجله اینترنتی پرشین وب
tone.gol2014...{دوستان حرف اول sهست که به شکلک تبدیل میشه}http://forum.pershianweb.com
مجله اینترنتی پرشین وب



![[تصویر: 141304703133121.png]](http://upload.pershianweb.com/uploads/141304703133121.png)
![[تصویر: 141304746038171.png]](http://upload.pershianweb.com/uploads/141304746038171.png)
):