۱۳۹۳/۵/۲۷، ۲۳:۲۸:۱۱ عصر
سلام دووستان
کسی هست مجانی برام ی لوگو درست کنه؟
http://dahe70.xzn.ir/
این سایتمه...ی لوگو میخوام بزرگ باشه به اسمه dahe70
هرکسی مجانی درست میکنه بهم بگه مرسی
امووزشم بدین لطفا
کسی هست مجانی برام ی لوگو درست کنه؟
http://dahe70.xzn.ir/
این سایتمه...ی لوگو میخوام بزرگ باشه به اسمه dahe70
هرکسی مجانی درست میکنه بهم بگه مرسی
امووزشم بدین لطفا



![[تصویر: eqij1ja92f8l1j2jc6dz.gif]](http://8pic.ir/images/eqij1ja92f8l1j2jc6dz.gif)
شرمنده ولی نفهمیدم از توی کنترل پنل مدیر کل نمیشه؟