هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
میزبانی وب ابری
#1
میزبان پایتخت مفتخر است میزبان شما برای ارائه میزبانی وب ابری باشد

شرکت ما با پشتیبانی منظمی که دارد تمام زمینه ها را در نظر می گیرد. ما آنقدر به توانایی های سرویس خودمان مطمئن هستیم که در صورتی که شما به هر دلیل از پلان های سرویس ما رضایت لازم را نداشتید تا قبل از 15 روز از تاریخ شروع سرویس هزینه دریافت شده در قبال سرویس به شما پس داده خواهد شد.
گروه شرکت های میزبان پایتخت با داشتن 9 زیر گروه بیش از 100 محصول و خدمات مختلف در زمینه میزبانی وب و تجارت الکترونیک ارائه می دهد. شما با پیوستن به این گروه و اقدام به بازاریابی و همکاری در فروش خدمات این شرکت می توانید از کمیسیون مناسب بهره مند شوید.
میزبان پایتخت در دیتاسنترهای سبز قرار دارد. این مراکزداده بیش از 98% انرژی خود را از hydroelectricity بدست می آورند و سرمای لازم برای خنگ نگه داشتن دیتاسنتر را از هوای سرد محیط بدست می آورند و در نهایت با صرفه جویی در انرژی و هزینه می توانند سرویس های بهتر با کیفیت بالاتر داشته باشند.
در دنیا امروز بیش از هزاران راهکار برای راه اندازی یک ابر وجود دارد. سرورهای ابری و میزبانی برروی ابر این امکان را برای شما فراهم می کند که محدودیت های بسته به سخت افزار فیزیکی کنار رود و شما بر بستر مجازی کلاستر از توان چندین سیستم ابری استفاده نمایید. محدودیت های استفاده از منابع با استفاده از قدرت ابر بی معنا بوده است و شما قدرت، سرعت و پایداری بالاتری خواهید داشت.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید : http://ehost.ir
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۶:۲۰ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۸:۰۵ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۱:۱۷ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان