۱۳۹۲/۶/۹، ۲۳:۰۰:۳۶ عصر
با سلام
میخواستم بدونم هیچ راه حلی برای حل مشکلی که برای پلاگین سپاس بوجود میاد وجود نداره واقعا خودم خسته شدم
از ظاهر قضیه معلومه فایل جاوا اسکریپتش مشکل داره ولی راه حلی نداره؟؟؟
عکس مشکل:
![[تصویر: 47699292990453261743.png]](http://upload7.ir/images/47699292990453261743.png)
![[تصویر: 39387325463231006305.png]](http://upload7.ir/images/39387325463231006305.png)
بخدا اعصابمو خورد کرده.........
میخواستم بدونم هیچ راه حلی برای حل مشکلی که برای پلاگین سپاس بوجود میاد وجود نداره واقعا خودم خسته شدم
از ظاهر قضیه معلومه فایل جاوا اسکریپتش مشکل داره ولی راه حلی نداره؟؟؟
عکس مشکل:
![[تصویر: 47699292990453261743.png]](http://upload7.ir/images/47699292990453261743.png)
![[تصویر: 39387325463231006305.png]](http://upload7.ir/images/39387325463231006305.png)
بخدا اعصابمو خورد کرده.........


