نام پوسته: aQua
تهیه کننده: qwertyx
ترجمه: GreyWolf
معرفی: 12th April 2013پیشنمایش:
دانلود:http://community.mybbiran.com/attachment.php?aid=7749
|
[برای 1.6] قالب زیبای aQua
|
||||||||||||||||||
نام پوسته: aQua تهیه کننده: qwertyx ترجمه: GreyWolf معرفی: 12th April 2013پیشنمایش: دانلود:http://community.mybbiran.com/attachment.php?aid=7749
۱۳۹۲/۴/۲۰، ۱۴:۱۳:۱۱ عصر
لینکها اصلاح شد
۱۳۹۲/۵/۱۲، ۰۳:۱۷:۴۳ صبح
بسیار زیبا...
فقط یه مسئله ای... تو صفحه اصلی فروم ، انجمن هایی که زیر انجمن دارند رو با مشکل نشون میده. تو بقیه صفحات این مشکل وجود نداره. اگر ممکنه راهنمایی کنید.
۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۱:۰۵:۰۰ صبح
تصویر رو دوباره بذارید لطفا
۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۳:۰۸:۲۹ عصر
عکسهایی که میذارید رو خودتون میتونید ببینید؟
آدرس انجمن بدید انجمنی که تو پروفایلتون گذاشتید تالارهاش برای مهمان نشون نمیده
آره...
ببخشید هی این طوری میشه تصویر راستش رو بخواید انجمن ما عضویت عادی نداره اعضا افراد خاصی هستند.(فقط افراد رجیستر شده میتونند مطالب رو ببینند) فروم یه نکته ای که به نظر من اومد این بود که اون علامتِ "جدید" که کنار بخش کمیسیون ها و شورای مرکزی(همون بخش هایی که مشکل دارند) قرار داره ؛ اسمِ فایلش on.gif هست که تو فایل های تصویری که شما تو زیپ گذاشته بودید وجود نداشت ولی اون "جدید" هایی که کنار انجمن های سالم اند اسمِ فایلشون on.png هست. من هم چون اون فایل on.gif وجود نداشت خودم اضافش کردم. حالا نمیدونم باید اندازش رو بزرگتر(یا کوچکتر) میکردم یا مشکل از جای دیگه ای ه.
۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۴:۰۹:۱۳ عصر
الان مشکل شما کجاست من که مشکلی تو زیر مجموعه ها (ساب فرومها) نمیبینم!
تصویرتون باز هم مشکل داره، تو همین سایت آ\لود کنید دوست عزیز یا تو این سایت http://up98.ir
شما تغییراتی ندادین تو قالب؟
برای من که با فایرفاکس مشکلی وجود نداره (نه تو سایت شما نه تو سایت خودم!) یوزر پسوورد با دسترسی ادمین ارسال کنید برام تا بررسی کنم مشکلتون رو ببینید مشکل رفع شد؟ دکمه تشکر هم اضافه شد، فقط 2 تا تصویر تشکر رو داخل images/aq آپلود کنید
| ||||||||||||||||||
|
|