هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیشنهاد ایجاد یک تالار
#1
سلام و خسته نباشید خدمت کلیه مدیران عزیز

پیشنهاد دارم یک بخشی به نام قیمت گذاری انجمن ها در این مرجع راه اندازی بشه که دوستان بتونن بر روی انجمن خود قیمت بگذارند.
حتی با صلاحدید مدیران عزیز میتونن از طریق درگاه این انجمن مرجع اقدام به خرید و فروش انجمن خود بکنند که درصدی هم سود برای حمایت از این مرجع دریافت بشه.

ممنون
پاسخ
 سپاس شده توسطreza.t.gh (۱۳۹۲/۲/۱۹، ۱۷:۳۳:۱۷ عصر) ، mhy (۱۳۹۲/۲/۱۹، ۲۳:۲۹:۰۲ عصر) ، Doodoo (۱۳۹۲/۲/۲۰، ۰۰:۵۶:۰۷ صبح) ، ali golm (۱۳۹۲/۲/۲۶، ۰۴:۴۹:۴۰ صبح)
#2
حداقل یکی از مدیران یک جوابی میداد تا آدم دلش خوش بشهBig Grin
پاسخ
 سپاس شده توسطmhy (۱۳۹۲/۲/۲۶، ۱۲:۰۰:۴۵ عصر)
#3
(۱۳۹۲/۲/۱۹، ۱۷:۳۰:۲۳ عصر)mohana نوشته است:
سلام و خسته نباشید خدمت کلیه مدیران عزیز

پیشنهاد دارم یک بخشی به نام قیمت گذاری انجمن ها در این مرجع راه اندازی بشه که دوستان بتونن بر روی انجمن خود قیمت بگذارند.
حتی با صلاحدید مدیران عزیز میتونن از طریق درگاه این انجمن مرجع اقدام به خرید و فروش انجمن خود بکنند که درصدی هم سود برای حمایت از این مرجع دریافت بشه.

ممنون

سلام.
شما یک موضوع جدید بسازید و بگید هر کس قصد داره انجمنش رو بفروشه، یک پیام خصوصی برایتان ارسال کنه و بعد با ویرایش ارسال اول آن موضوع، آدرس انجمن و قیمت و نام کاربر را بنویسید. خریداران هم یا با ارسال جدید یا با پیام خصوصی با کاربر مورد نظر بحث و گفتگو می کنند (البته نباید موضوع زیاد شلوغ بشه).
مدیران اگر ببینند استقبال شده ابتدا موضوع را مهم می کنند و اگر روند استقبال ادامه داشته باشه ممکنه یک بخش در صفحه اصلی انجمن براش بسازند.
البته باید منتظر نظر مدیران هم باشید. ایده خوبی است اما باید ازش استقبال بشه.
پاسخ
 سپاس شده توسطmhy (۱۳۹۲/۲/۲۶، ۱۲:۰۰:۳۸ عصر)
#4
دوست عزیز قبلا یکی دو تاپیک با این موضوع به وجود اومد، اما بعلت اینکه کلا موقع فروش انجمن به زحمات آن هیچ توجهی نمیشود و قیمتی که خریداران میدهند حتی از پول دامنه ش هم کمتر هست، بعلت همین موضوع معمولا کسی نتونسته اینجا توفیق خاصی در فروش انجمن بدست بیاره

(نمونه ش شبکه دانشجویان ایران هست که چند وقتی نیست فروخته شده، با بیش از 2000 کاربر حقیقی و چقدر پست و 6 دامنه ی همنام، و هاست 25 گیگ و رنک 2 و صفحات همنام و فعال در فیسبوک و گوگل پلاس که نزدیک 5000نفر فقط فالوئر داشت و کلی کارها که روی انجمنش انجام شده بود فقط 100هزارتومان فروخته شد، از اون زمان تا الان هم فقط قیافه ش خراب تر شده!!)
myavarahmadi سابق
پاسخ
 سپاس شده توسطali golm (۱۳۹۲/۲/۲۶، ۱۲:۱۲:۰۵ عصر)
#5
(۱۳۹۲/۲/۲۶، ۱۲:۰۰:۲۳ عصر)myavarahmadi نوشته است: دوست عزیز قبلا یکی دو تاپیک با این موضوع به وجود اومد، اما بعلت اینکه کلا موقع فروش انجمن به زحمات آن هیچ توجهی نمیشود و قیمتی که خریداران میدهند حتی از پول دامنه ش هم کمتر هست، بعلت همین موضوع معمولا کسی نتونسته اینجا توفیق خاصی در فروش انجمن بدست بیاره

منظورم این بود که فرق داشته باشه و تنها در ارسال اول، لیست انجمن ها و قیمت ها نوشته بشه، نه اینکه یک نفر بگه من خریدارم و بعد سایرین انجمنشون رو معرفی کنند و اون خریدارم بزنه توی سر قیمت ها !
اما به هر حال به نظر میاد حق با شماست و با ایجاد یک موضوع نمیشه یک تغییر اساسی ایجاد کرد !

(۱۳۹۲/۲/۲۶، ۱۲:۰۰:۲۳ عصر)myavarahmadi نوشته است: (نمونه ش شبکه دانشجویان ایران هست که چند وقتی نیست فروخته شده، با بیش از 2000 کاربر حقیقی و چقدر پست و 6 دامنه ی همنام، و هاست 25 گیگ و رنک 2 و صفحات همنام و فعال در فیسبوک و گوگل پلاس که نزدیک 5000نفر فقط فالوئر داشت و کلی کارها که روی انجمنش انجام شده بود فقط 100هزارتومان فروخته شد، از اون زمان تا الان هم فقط قیافه ش خراب تر شده!!)

این نشون میده خریدارها اصلا نمیدونن انجمن چطوری ساخته میشه و گاهی یک فرد چقدر برای انجمنش زحمت میکشه.

راستی یک بار داشتم برنامه اقتصاد مجازی در شبکه بازار رو نگاه میکردم، کارشناسی رو که آورده بود گفت که یک انجمن اینترنتی رو حاضر شدن به قیمت ((2 میلیارد تومان)) بخرن اما صاحبش نفروخته. به نظر شما حقیقت داشته یا شایعه بوده ؟ حدس میزنید کدوم انجمن بوده ؟
خواهش میکنم هر کس این موضوع رو میخونه نظر بده .
پاسخ
#6
نقل‌قول: راستی یک بار داشتم برنامه اقتصاد مجازی در شبکه بازار رو نگاه میکردم، کارشناسی رو که آورده بود گفت که یک انجمن اینترنتی رو حاضر شدن به قیمت ((2 میلیارد تومان)) بخرن اما صاحبش نفروخته. به نظر شما حقیقت داشته یا شایعه بوده ؟ حدس میزنید کدوم انجمن بوده ؟
خواهش میکنم هر کس این موضوع رو میخونه نظر بده .
والا فکر نکنم انجمن های ایرانی همچین قیمتی ارزش داشته باشن معروف ترینشون مجید آنلاینه که نهایتش به نظر من 200 بیارزه!
نخستین پشتیبانی دیسکاز در ایران discuz.ir

نخستین انجمن شطرنج ایرانیان Irchess.ir

انجمن پیشرو Pishroforum.ir
پاسخ
#7
با تشکر از همه دوستان عزیز

اگر مدیران عزیزان اجازه فعالیت بدهند بنده حاضرم این بخش را ایجاد نمایم و کاملا بر بخش و تاپیک مسلط باشم و همچنین با کارشناسی عادلانه بر انجمن ها قیمت گذاری شود.
پاسخ
 سپاس شده توسطali golm (۱۳۹۲/۲/۲۶، ۱۹:۴۳:۲۸ عصر) ، شماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۸:۰۵ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۹:۵۰ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۳:۲۷ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  پیشنهاد توسعه تالار ها serpico 3 3,554 ۱۳۹۱/۱۰/۲۸، ۲۱:۵۹:۲۷ عصر
آخرین ارسال: Pishro
  پیشنهاد: تالار کارگزاران مای‌بی‌بی h.d.n 8 5,466 ۱۳۹۰/۱۰/۱۶، ۰۷:۰۸:۵۰ صبح
آخرین ارسال: jalal.m

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان