درود.
چجوری میشه برای هر تاپیکی که ایجاد می کنیم یه یادداشتی همراه باهاش درون دیتابیس ذخیره بشه؟
و محتویاتش رو موقع ایجاد موضوع درون یه کادر وارد کنیم.
چجوری میشه برای هر تاپیکی که ایجاد می کنیم یه یادداشتی همراه باهاش درون دیتابیس ذخیره بشه؟
و محتویاتش رو موقع ایجاد موضوع درون یه کادر وارد کنیم.



انجمن هاي دياتونيك