هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


نظرسنجی: آیا می خواهید آموزش PHP شروع شود؟
شما مجاز به شرکت در این نظرسنجی نیستید.
بله
100.00%
8 100.00%
خیر
0%
0 0%
در کل 8 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نظر سنجی آموزش PHP
#1
با سلام خدمت دوستان عزیز ، اگر دوستان تمایل داشته باشند آموزش PHP را از سطح مقدماتی (البته با گذر سریع از تعریف متغییر و انواع و مبانی اولیه) شروع کنم ، شروع این آموزش مشروط به این نظر سنجی می باشد واگر کاربران به حد قابل قبول در این نظر سنجی شرکت نکردند یا مخالف بودن آموزش شروع نخواهد شد چون به جزء وقت تلفی چیزی نخواهد ، دوستان توجه کنند که فقط در نظر سنجی حتما رای خود را بدهند مثلاًٌ اگر موافق هستند و دکمه تشکر را زدند به منزله رای مثبت حساب نمی شود و فقط آرای در نظر سنجی محاسبه می شود.

در ضمن در هر آموزش دکمه تشکر یا اعتبار فراموش نشود ، در هر آمورش تشکر یا اعتبار کم شد به منزله این خواهد بود که مطلب برای کاربران مفید نیست و آموزش متوقف خواهد شد.

نکته: به امید خدا اگر آموزش شروع شد هر بحث حاشیه ای برابر با محرومیت کاربر خواهد بود.

با تشکر
 سپاس شده توسطlab (۱۳۹۱/۱۰/۲، ۰۰:۲۱:۲۱ صبح) ، geo (۱۳۹۱/۱۰/۲، ۰۲:۱۶:۵۷ صبح) ، mhy (۱۳۹۱/۱۰/۲، ۱۲:۲۱:۱۰ عصر) ، iranshahrsaz (۱۳۹۱/۱۰/۲، ۱۲:۵۹:۱۳ عصر) ، HOssE!N-B (۱۳۹۱/۱۰/۲، ۱۳:۴۹:۰۳ عصر) ، mohamad m (۱۳۹۱/۱۰/۳، ۰۲:۰۰:۰۵ صبح)
#2
دوستان عزیز ، اگر تمایل دارید در نظر سنجی شرکت کنید ، دیگر بهانه ایی برای نبودن آموزش ندارید.
#3
با درود
تا آموزش شروع نشده با اجازتون یک سوال بپرسم . چطور میتونیم نوشته های پارسی را در php داشته باشیم , در دستورهای ImageString استفاده شود . برای نمونه در دستور
کد php:
ImageString($img_handle315610,"  {$newest_member_result['username']}"$color); 
فونت را تعریف کنیم آنهم از نوع پارسی اش . سپاس بابت راهنماییتون Heart
#4
شما می توانید از مقاله زیر استفاده نمایید .

فارسی نویسی در GD
#5
این آموزش را در سایت اقای رضا شیاری در اینجا دیده بودم و عجیبه که شبیه هم هستند البته مقاله ایشان در تاریخ شنبه 28 آگوست 2010 نوشته شده و مطلب شما ۳ دی ۱۳۹۱ , امید که کپی کاری نشده باشد . به هرحال دستور imagettftext است و باید کلمه را بدهید تا جای گذاری کند منظور کار من این است که از دیتا بیس خودش کلمه پارسی را بگیرد و وارد کند در دستور ImageString . با سپاس از پاسخ گویی شما دوست گرامی Heart
 سپاس شده توسطDoodoo (۱۳۹۱/۱۰/۳، ۲۱:۱۸:۳۲ عصر)
#6
(۱۳۹۱/۱۰/۳، ۱۹:۲۵:۵۰ عصر)میدوری نوشته است: این آموزش را در سایت اقای رضا شیاری در اینجا دیده بودم و عجیبه که شبیه هم هستند البته مقاله ایشان در تاریخ شنبه 28 آگوست 2010 نوشته شده و مطلب شما ۳ دی ۱۳۹۱ , امید که کپی کاری نشده باشد . به هرحال دستور imagettftext است و باید کلمه را بدهید تا جای گذاری کند منظور کار من این است که از دیتا بیس خودش کلمه پارسی را بگیرد و وارد کند در دستور ImageString . با سپاس از پاسخ گویی شما دوست گرامی Heart

اتفاقاً من این مقاله را از همین سایت کپی کردم ، ولی اگر می خواهید از دیتابیس واکشی کنید می توانید پس از واکشی از کدهای زیر برای Utf8 کردن کوئری ها استفاده کنید ، البته این رو از سایت ایشون کپی نکردم.

کد php:
mysql_query("SET NAMES utf8");
mysql_query("SET CHARACTER_SET utf8"); 
#7
دوستان به جای اینکه کی چیو از کجا کپی کرده استفاده کنید خسته نباشید مصطفی جانHeart
 سپاس شده توسطmypgr.ir (۱۳۹۱/۱۰/۳، ۲۳:۴۹:۱۴ عصر) ، میدوری (۱۳۹۱/۱۰/۴، ۰۰:۲۳:۵۰ صبح)
#8
(۱۳۹۱/۱۰/۳، ۲۳:۱۶:۵۴ عصر)Developer نوشته است: اگر می خواهید از دیتابیس واکشی کنید می توانید پس از واکشی از کدهای زیر برای Utf8 کردن کوئری ها استفاده کنید .

کد php:
mysql_query("SET NAMES utf8");
mysql_query("SET CHARACTER_SET utf8"); 

نشد !!!!؟ منتظر آغاز آموزش شما میمانم شاید در بین مطالب خوبتون به مطلب خودم هم رسیدم . سپاس بابت پاسخ شما Heart
#9
نقل‌قول: منتظر آغاز آموزش شما میمانم شاید در بین مطالب خوبتون به مطلب خودم هم رسیدم
منظور از مطلب خودم چیست؟
#10
منظورش همون سوالی بود که کردند و به نتیجه نرسیدند
Angelموفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی استAngel
 سپاس شده توسطDoodoo (۱۳۹۱/۱۰/۴، ۱۳:۳۲:۰۵ عصر) ، شماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۵:۴۱ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۷:۲۹ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۰:۰۴ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان