هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیشنهاد سیستم ارسال ایمیل های گروهی
#1
سلام

همانطور که همه دوستان و مدیران عزیز مطلع هستند، مای بی بی از سیستمی برای ارسال ایمیلهای گروهی (Mass Mail) استفاده می کنه که اگر چه برای مقاصد ساده (ارتباط با اعضای سایت) مفید هست، اما امکاناتی از قبیل نشون دادن ایمیلهای برگشتی، ردیابی ایمیلهای خوانده شده و یا خوانده نشده، ردیابی کلیک های انجام شده بر روی لینکها و ارایه گزارشاتی در این خصوص رو نداره.

یکی از نیازهای اساسی هر وبمستر، داشتن ابزاری برای اینگونه ایمیلهاست و با بالاتر رفتن تعداد اعضای یک سایت، استفاده از سایتهای ارسال ایمیل گروهی که برای تعداد یوزر پایین، رایگان هستند محدودتر شده و بنده شخصاً نیاز به استفاده از یک سیستم جامع در این زمینه رو کاملاً حس می کنم.

تا قبل از اینکه تعداد یوزرهای سایت خودم به 2000 نفر برسه، سایتهای رایگان کمک خوبی بودند. اما الان باید از سیستمی استفاده کنم که از با تلفیق شدن با تنظیمات هاست و معرفی یوزرهای سایتم بتونم ایمیلهای گروهی با قابلیت ردیابی و unsubscribe داشته باشم.

بنابراین پیشنهاد می کنم تیمی از کاربرهای مشتاق و مدیران عزیز مای بی بی تشکیل بدیم و یک سیستم خوب برای اینکار رو پیدا کنیم و ترجیحاً با تلفیق اون با مای بی بی، در قویتر شدن این سیستم انجمن ساز تلاش کنیم. من خودم کمی روی سیستم phpList کار کردم و فکر می کنم بشه تا حدی روش حساب کرد.

اگر بقیه دوستان و مدیران هم موافق هستند، ضمن ارایه پیشنهاد سیستم های مورد نظر در خصوص تشکیل این تیم و ادامه کار نظرشون رو اعلام کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسطpdistb.ir (۱۳۹۱/۱/۲۴، ۲۳:۱۲:۱۰ عصر) ، شماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۳:۲۱ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۵:۲۰ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۶:۵۵ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان