۱۳۹۰/۱۲/۸، ۱۰:۳۶:۰۵ صبح
من چند ماه پیش بدون هیچ مشکلی گرفتم، چندتا فرم رو پر کردم و اسکن کردم و براشون فرستادم (بانک پاسارگاد) خیلی سریع اونا جواب دادند و فرم رو تکمیل شده به من دادند و شروع شد. همه کار بدون هیچ مشکلی و فقط از طریق ایمیل انجام شد. خیلی هم ساپورت خوبی داشتند هر روز زنگ میزدند ومیپرسیدند فروشگاه در چه وضعیتی هست. فقط گویا اسم مای.بی.بی رو نشنیده بودند و چون از کد نویسی سررشته ندارم نتونستم استفاده کنم. اتفاقا همین امروز زنگ زدند که چرا از فروشگاه استفاده نمیکنی؟ گفتم پسوورد یادم رفته در عرض یک ربع تماس گرفتند پسورد جدید دادند. حالا هم خیلی علاقمند هستم ازش استفاده کنم و لی سر در نمیارم چیکار باید بکنم.
از من سفته و سند و ... نخواستند.
از من سفته و سند و ... نخواستند.