۱۳۹۱/۸/۱۲، ۲۳:۱۱:۲۳ عصر
دوستان این ادیتور پیشرفته همزمان با پاسخ سریع پیشرفته کار نمیکنه..
موقع ارسال تو پاسخ سریع میگه شما پیامی رو وارد نکرده اید..اررور میده
دوستان اگه کسی راه حلشو داره بگه ..
موقع ارسال تو پاسخ سریع میگه شما پیامی رو وارد نکرده اید..اررور میده
دوستان اگه کسی راه حلشو داره بگه ..


