۱۳۹۱/۸/۹، ۱۴:۱۴:۳۸ عصر
(۱۳۹۱/۸/۸، ۱۹:۴۹:۵۷ عصر)S_N نوشته است:(۱۳۹۱/۸/۸، ۱۹:۰۷:۴۸ عصر)demasoni نوشته است: من که ورژن فایرفاکس رو تغیییر دام تا مشکل خودم حل بشه، دوستانی که از ورژن 16 استفاده میکنن لطفا" تست کنید و نتیجه رو اعلام کنید
با سپاس
جناب هر دو آموزش بالا صد در صد کار میکنه خیال شما راحت.
آموزشم طوری نیست که بعد تغییرات نشه برگردونش ! شما خودت میتونی راحت تست کنی
من تست کردم...دمتون جییییییییییییییییییز....درست شد






