هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو
#10
(۱۳۹۱/۶/۱۸، ۱۱:۳۴:۲۱ صبح)mi yen نوشته است: کسی نمیدونه هاستی که واسه انجمنی که ادرسشو نوشتم چیه؟

دوست عزیز DNS هاش روی این سرور ست شدند nicseller.com
سرورهای هاست هم در آلمان ساکن اند
می تونی به صاحبش ایمیل کنی و از خودش بپرسی
آدرس ایمیل رو برات پ.خ کردم
--------------
دونستن اینی که هاستش کجاست به چه دردی می خوره ؟!!!!!!!!
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط mi yen - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۸:۳۹:۱۴ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط Mohammad.T - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۸:۵۰:۵۶ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط mi yen - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۹:۲۰:۲۵ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط قبصب - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۹:۲۵:۳۷ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط mi yen - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۹:۲۹:۲۹ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط Doodoo - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۹:۵۰:۲۵ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط Mohammad-Mo - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۹:۵۳:۲۰ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط kohansal - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۱۰:۲۱:۳۶ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط mi yen - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۱۱:۳۴:۲۱ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط kohansal - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۱۱:۴۰:۲۶ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط jack1364 - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۱۶:۱۵:۴۰ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط reza536 - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۱۹:۰۴:۲۹ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط kingpayam - ۱۳۹۱/۶/۲۱، ۱۲:۳۴:۲۸ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط Mohammad-Mo - ۱۳۹۱/۶/۱۹، ۰۴:۲۹:۰۲ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط kohansal - ۱۳۹۱/۶/۱۹، ۰۴:۵۶:۳۹ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط kohansal - ۱۳۹۱/۶/۱۹، ۱۶:۰۰:۳۵ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط kohansal - ۱۳۹۱/۶/۲۰، ۱۷:۲۱:۳۵ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط meteor - ۱۳۹۱/۶/۲۱، ۰۷:۴۳:۱۸ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط rezandy - ۱۳۹۱/۶/۲۱، ۱۷:۰۴:۳۲ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط rondweb - ۱۳۹۱/۶/۲۲، ۱۲:۲۵:۵۷ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط kingpayam - ۱۳۹۱/۶/۲۷، ۱۱:۴۲:۱۹ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط Mohammad-Mo - ۱۳۹۱/۶/۲۷، ۱۲:۰۲:۰۱ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط kohansal - ۱۳۹۱/۶/۲۹، ۰۵:۴۵:۵۹ صبح
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط BLUE STAR - ۱۳۹۳/۶/۳، ۱۴:۱۸:۱۶ عصر
RE: هرکی بلده انجمن رایگان بسازه بیاد تو - توسط BLUE STAR - ۱۳۹۳/۶/۳، ۱۴:۴۳:۱۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان