۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۷:۲۳:۰۴ صبح
درود
یکی از مشکلات آن اروری است که روی ویندوز 7 میده و میگه سرویس پک 1 نیاز میباشد..
یکی از مشکلات آن اروری است که روی ویندوز 7 میده و میگه سرویس پک 1 نیاز میباشد..
|
دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت - توسط Pars - ۱۳۹۱/۵/۳۰، ۱۰:۲۰:۴۴ صبح
RE: دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت - توسط mmmahdavi - ۱۳۹۱/۶/۱۲، ۱۰:۰۴:۱۲ صبح
RE: دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت - توسط razeqi - ۱۳۹۱/۶/۱۴، ۰۸:۵۷:۰۱ صبح
RE: دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت - توسط Mohammad-Mo - ۱۳۹۱/۶/۱۵، ۰۷:۵۵:۴۳ صبح
RE: دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت - توسط Pars - ۱۳۹۱/۶/۱۷، ۱۸:۳۶:۵۱ عصر
RE: دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت - توسط Mohammad-Mo - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۷:۲۳:۰۴ صبح
RE: دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت - توسط Pars - ۱۳۹۱/۶/۱۸، ۰۸:۰۲:۴۷ صبح
RE: دعوت به پیوستن به تیم بررسی نسخه بتای آنتی ویروس ام سی سافت - توسط nokte - ۱۳۹۱/۶/۲۲، ۲۲:۲۸:۳۴ عصر
|